مسکن | بازار مسکن | خرید مسکن | معاملات مسکن

این فرهنگیان یک قدم به خانه دار شدن نزدیک شدند

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت وزیر آموزش و پرورش ۱۳۰ هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان استان مشخص شده است.

این فرهنگیان یک قدم به خانه دار شدن نزدیک شدند

ضرورت تامین مسکن برای فرهنگیان چیزی بسیار حیاتی و حائز اهمیت است. برای این افراد که نقش بسیار مهمی در تربیت نسل‌های آینده و حفظ فرهنگ و ارزش‌های جامعه دارند، دسترسی به محیط‌های زندگی مناسب و پایدار امری حیاتی است. تأمین مسکن برای فرهنگیان باعث افزایش استقرار و ثبات آن‌ها می‌شود، که نهایتاً منجر به بهبود کیفیت زندگی خود و خانواده‌شان می‌شود. این اقدام نه تنها باعث رشد و شکوفایی فرهنگیان می‌شود بلکه به تقویت و پایداری نظام آموزشی نیز کمک می‌کند. این برنامه قابلیت ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه را افزایش می‌دهد و تأثیر مثبتی بر توسعه کلان‌ افکار جامعه دارد. 

در همین راستا مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت وزیر آموزش و پرورش ۱۳۰ هزار مترمربع زمین در ۱۰ شهر لرستان برای ساخت مسکن فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

رضا عزتی با بیان اینکه این زمین‌ها مازاد آموزش و پرورش است افزود: در شهر‌های خرم آباد، بروجرد، دورود، پلدختر، نور آباد، الشتر، کوهدشت، الیگودرز، ازنا، الشتر و رومشکان این زمین‌ها تأمین شده و پیگیری‌ها برای تأمین زمین مسکن فرهنگیان در سایر شهر و بخش‌های استان هم ادامه دارد. 

وی افزود: تاکنون ۷ هزار ۹۰۰ فرهنگی در لرستان برای مسکن ثبت نام کرده اند که ۲ هزار ۲۰۰ نفر تاِیید نهایی شده و سامانه در آینده نزدیک برای ثبت نام فرهنگیان مجدد باز می‌شود.

عزتی ادامه داد: این ۱۳۰ هزار متر زمین در ۲۹ نقطه و محله داخل شهر‌ها قرار دارد که برای ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است 

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان ادامه داد: در آینده نزدیک احداث واحد‌های مسکونی شروع خواهد شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر