فاطمی امین مظلوم واقع شد!

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بنده معتقدم در حق آقای فاطمی امین ظلم شد و در ابتدای سال وزارت صمت از خدمات ایشان برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید محروم شد.

فاطمی امین مظلوم واقع شد!

علی اصغر خانی درباره تاثیر استیضاح و برکناری وزیر صمت در تحقق شعار سال، بیان کرد: استیضاح حق مجلس است ولی روز گذشته با استیضاح وزیر صمت، فکر می کنم آقای فاطمی امین مظلوم واقع شد. زمانی که استیضاح وی اعلام وصول شد نزدیک به ۴۰ امضا داشت ولی حدود ۲۰ نفر از طرح استیضاح انصراف دادند و به صورت کتبی هم نوشتند اما هیات رئیسه از تعداد امضاها کم نکرد.

وی با بیان این‌که «از طرف دیگر اعلام وصول استیضاح وزیر صمت خیلی به سرعت انجام گرفت» مدعی شد: برخی اعضای هیات رئیسه رسما در بین نمایندگان در دفاع از استیضاح صحبت می‌کردند. اتفاق بعدی که روز گذشته افتاد، تنفسی بود که در جریان جلسه رخ داد. نه موقع ناهار بود و نه موقع نماز بود اما جلسه مجلس به تنفس رفت. این تنفس جفایی بود که در حق فاطمی امین شد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برخی از نمایندگان به وزیر صمت توهین کردند که با اعتراض اکثریت نمایندگان مواجه شد. این رفتار در شأن مجلس و در شأن نماینده نبود. نکته بعدی این‌که جوسازی و شرایطی که ایجاد کردند منجر به عدم اعتماد شد.

این عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: آقای فاطمی امین کارهای خیلی خوبی انجام دادند. در خیلی از بخش‌ها وزیر عملکرد مثبتی داشت. متاسفانه یکسری گزارش‌های کذب در روند استیضاح ارائه شد که شخص آقای فاطمی امین نیز آن را تکذیب کرد. خیلی چماق خودرو را بر سر وزیر بلند کردند در حالی که واقعا به آقای فاطمی امین ارتباطی نداشت. مسئله خودرو به بازار ارز و وزیر اقتصاد باز می‌گردد. زمانی که ارز بالا می‌رود قیمت خودرو هم بالا می‌رود. کارهای خوب وزیر اصلا دیده نشد.

خانی افزود: مخالفان تمام کارهایی که وزیر انجام داده بود را نادیده گرفته و ضعف‌ها را خیلی بزرگ کردند، در شرایطی که تاکید رهبری هم افزایی و انسجام بین دولت و مجلس بود. دولت، آقای فاطمی امین را قبول داشت و از وی حمایت می‌کرد. وزارت صمت یکی از اثرگذارترین وزارتخانه‌هایی بود  که در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید تعیین شده، نقش دارد اما در ابتدای سال، این وزارتخانه از خدمات خوب آقای فاطمی امین برای تحقق شعار سال محروم شد.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها