پیش فروش خودرو | فروش فوری خودرو | پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو بالاخره کوتاه آمد / فروش فوری پژو پارس برای این افراد

فروش فوری پژو پارس ویژه منتخبان سامانه یکپارچه آغاز شد.

ایران خودرو بالاخره کوتاه آمد / فروش فوری پژو پارس برای این افراد

از زمستان پارسال خودرو به صورت نوبت‌دهی از طریق سامانه یکپارچه فروخته می‌شود؛ یکی از خودروهای عرضه‌شده در این سامانه، خودروی پژوپارس بود؛ خودرویی که به دلیل تفاوت قیمت زیاد با بازار برای عموم خریداران جذابیت بسیاری دارد و می‌توان گفت یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران محسوب می‌شود. بر همین اساس هم در زمان ثبت‌نام حدود ۱۰۰ هزار نفر برای خرید این خودرو متقاضی شدند.

با ورود به فصل زمستان که نوبت تحویل خودروهای پژوپارس به متقاضیان بود به دلیل عدم ارسال پیامک و فراخوان مبنی بر زمان تحویل، کم‌کم سروصداها در مورد تأخیر در تحویل این خودرو بلند شد؛ تا جایی که طی تقریباً دو ماه گذشته شاهد تجمعات زیادی مقابل نهادهای دولتی از جمله وزارت صمت بودیم.

در این بحبوحه بود که مشخص شد به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه در تداوم تولید پژوپارس شک و شبهه ایجاد شده و باید خط تولید این خودرو متوقف شود.

با این حال گروه صنعتی ایران خودرو امروز با صدور اطلاعیه ای از تحویل این خودروها به متقاضیان خبر داد. 

در متن این اطلاعیه آمده است: 

به استحضار مشتریان شرکت ایران خودرو میرساند، با توجه به تولید امکان تولید تعداد محدودی خودرو پارس XU۷P با کد کلاس ۳۵۱۰۶ شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان گروه پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ (بخشنامه ۴۷۰۵) براساس اولویت ثبت نام به شرح جدول پیوست ایجاد شده است، مشتریان فوق میتوانند طی مدت ۴ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های فوق اطلاع رسانی شده است.

پیش-فروش-پژو-پارس-۱

پیش-فروش-پژو-پارس-2

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    این ایران خودرو را چه قدرتی یا چه کسانی اداره میکنندو قانون هم از آنها حمایت میکند ، که همیشه سروصدای مشتری را در حضور مسئولان بلند میکند و مسئولان انگار نه انگار ،قدرت برخورد با آنها را ندارند.خصوصیات خودرو ساز: فاسد ،دلال ،اوباشگر،از بالا به پایین نگاه کردن به مشتری ،سربار جامعه ،آشغال ساز ،رانتخوار وحرامخور ،و......

  • صادق

    سلام تکمیل وجه بهار ۴۰۳پارس کی فراخوان میشوند؟ممنون

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها