مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خبر داد:

به کارگیری یک هزار و ۷۰۰ دستگاه امداد خودرو کانون در ایام نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از به کارگیری یک هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه امدادی در امداد خودرو کانون در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به کارگیری یک هزار و ۷۰۰ دستگاه امداد خودرو کانون در ایام نوروز ۱۴۰۳

شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ با حضور عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاونان و مدیران وزارتخانه ها و سازمان های عضو ستاد ومحمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزار شد.

طی این نشست نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به تشریح مهمترین برنامه‌های دستگاه‌های خود برای ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان پرداختند.

محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ در ایام نوروز فعال‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود، گفت: این سامانه به صورت دو زبانه شامل فارسی و انگلیسی تمامی اطلاعات مورد نیاز مربوط به راه‌ها، هواشناسی، اسکان، مراکز خدمات بین راهی و پذیرایی را به گردشگران ارائه می کند.

او افزود: علاوه بر ارائه اطلاعات گردشگری به متقاضیان در تمامی ایام نوروز و همه ساعات شبانه روز، مسافران و گردشگران نوروزی می توانند شکایات، نظرات و تقدیرهای خود از خاطره سازان سفر را اعلام کنند تا کارشناسان سامانه ملی سفر در اسرع وقت به موضوع مورد نظر آنها رسیدگی کنند.

صوفی در ادامه در خصوص ارائه خدمات امدادی از سوی ناوگان امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار داشت: در ایام نوروز و رمضان در سراسر کشور یک هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت امدادی به ارائه خدمات به مسافران در تمامی محور های مواصلاتی کشور می پردازند.

 مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچنین اظهار داشت: در صورت همکاری و همراهی دستگاه های مسئول در ورودی شهرها و استان های کشور با اخذ مجوز، کانکس های امداد خودرو برای ارائه خدمات مفیدتر به گردشگران از سوی نمایندگان استانی این کانون نصب خواهدشد.

صوفی یادآور شد: شماره تلفن های سراسری ۰۹۶۲۹ و ۱۴۲۳ در تمامی کشور و تلفن ۰۲۱۶۴۲۳ در استان تهران آماده پاسخگویی و دریافت پیام های امدادخواهی مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ است.

او خاطر نشان کرد: سامانه سراسری ۱۴۲۳ با اتصال به کارشناسان حاضر در شهرستان‌ها و مراکز استان ها، در اسرع وقت امدادرسانان رابه محل‌ مورد نظر در استان های مختلف کشور اعزام می کند.

مسافران نوروزی می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر یک از جاده ها و محور های مواصلاتی کشور از طریق شماره تلفن های ۰۹۶۲۹ ، ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ درخواست های امدادی خود را در صورت بروزهرگونه مشکل با امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در میان بگذارند و از سرویس های به هنگام و متنوع این کانون استفاده کنند. 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها