صنعت خودرو | خودروسازی | خودروی برقی | بازار خودرو

با غول جدید خودروسازی تسلا بیشتر آشنا شوید + عکس، قیمت و جزییات

عرضه «سایبرتراک» تسلا با قیمت پایه ۶۰ هزار و ۹۹۰ دلار آغاز شد.

با غول جدید خودروسازی تسلا بیشتر آشنا شوید + عکس، قیمت و جزییات

تسلا، یک شرکت خودروسازی و فناوری ایالات متحده است که در سال ۲۰۰۳ توسط ایلان ماسک و تینا کارلسون تأسیس شد. معروف به تولید خودروهای برقی، تسلا با مدل‌هایی مانند Model S، Model ۳، Model X، و Model Y در بازار حاضر حضور دارد. این شرکت به دلیل نوآوری‌های فناورانه، عملکرد بالا، و استفاده از تکنولوژی اتوماسیون رانندگی شناخته می‌شود. در کنار خودروهای برقی، تسلا در زمینه تولید باتری‌های قدرتمند و سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی نیز فعالیت دارد. تسلا با موفقیت به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودروهای برقی شناخته شده و در توسعه فناوری‌های پیشرفته انرژی نیز نقش بزرگی ایفا کرده است.

در همین راستا عرضه «سایبرتراک» تسلا با قیمت پایه ۶۰ هزار و ۹۹۰ دلار آغاز شد.

این مدل با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در حدود ۶.۵ ثانیه، با یک بار شارژ می‌تواند ۴۰۰ کیلومتر را طی کند و از سال ۲۰۲۵ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد

تسلا، روز ، عرضه مدل جدید خودروهای برقی خود با عنوان «سایبرتراک» را به مشتریان آغاز کرد. ایلان ماسک، مدیرعامل و مالک تسلا، در مراسم آغاز عرضه سایبرتراک در ساختمان مرکزی این شرکت در آستین تگزاس، گفت: «این‌که محصولی در ابتدا غیرممکن می‌نمود و کارشناسان فکر می‌کردند هیچ وقت ساخته نمی‌شود، به تولید برسد، بسیار نادر است.»

 

 

منبع: بازار
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها