گلوله باران مرگبار جشن عروسی را عزا کرد

فرمانده نیروی انتظامی رامیان گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی، یکی از شهروندان در الله اباد رامیان به قتل رسید.

گلوله باران مرگبار جشن عروسی را عزا کرد

سرهنگ ابوالفضل وزیری فرمانده نیروی انتظامی رامیان گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی، یکی از شهروندان در شهرستان رامیان به قتل رسید.

سرهنگ ابوالفضل وزیری اظهارکرد: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه جوانی ۱۹ساله بر اثر شلیک گلوله به سر در شهرستان رامیان به قتل رسیده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی رامیان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که شب گذشته فردی در یک مراسم عروسی به هنگام شادی با اسلحه به صورت سهوی به سمت جوان ۱۹ ساله تیراندازی کرده که وی متاسفانه فوت می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی رامیان گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و کمتر از ۲۴ ساعت قاتل دستگیر شد.

وزیری با اشاره به اینکه سلاح گرم به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی بابیان اینکه تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزا از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود، گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که اقدام به خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز می‌کنند برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها