روباه پیر، همه فن حریف بود+ فیلم

روباه پیر تهران ادعای عجیبی دارد با اصرار بر بی گناهی در برابر همه سرنخ های پلیسی می گوید : زنان قصد تیغ زدن پول هایم را داشته اند و به خاطر ثروتی که دارم همه برای من دسیسه چیده اند.

روباه پیر، همه فن حریف بود+ فیلم

سال 99 پرونده شوم روباه پیر که دختر جوانی را در راه پله های ساختمانی در خیابان خلیج تهران هدف نیت  شیطانی  خود قرار داده بود از کلانتری 179 خلیج فارس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

پرونده ای حساس که مرد  شیطان صفت  در نقش مامور دختر 28 ساله ای به نام سهیلا را هدف خود قرار داده بود و ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این مرد وارد عمل شدند.

روباه پیر

تیم پلیسی در نخستین پلان به سراغ دوربین های مداربسته در اطراف محل صحنه جرم رفته و در بررسی فیلم دوربین های  بیمارستان  فیاض بخش تصویری از متهم به دست آمد که قبل از اجرای نقشه اش در بخش سرویس بهداشتی زنانه حیاط بیمارستان قصد داشته زن جوانی را تسلیم خود کند اما با توجه به سرو صدا و مقاومت زن جوان پا به فرار گذاشته و در ادامه سهیلا را هدف خود قرار داده است.

سردار قلابی

ردیابی های پلیسی به درهای بسته خورده بود و این در حالی بود که کارآگاهان دست از تلاش برای دستگیری این مرد شیطان صفت برنداشته بودند تا اینکه اوایل اردیبهشت ماه یک زن دستفروش در تماس با پلیس 110 اظهار داشت که مردی با چهره ای فریبنده خودش را سردار و جانباز معرفی کرده است و مدعی شده که می تواند برایم وام جانبازی بگیرد و پس از اعتمادسازی اش متوجه نیت شیطانی اش شدم.

همین کافی بود تا زن جوان به اداره 16 پلیس آگاهی تهران دعوت شود و افسرپرونده با توجه به مشخصاتی که زن جوان از مرد شیاد در اختیار پلیس قرار داده بود احتمال داد که این مرد همان روباه شیطان صفت است که پلیس سال ها به دنبال او است.

در این مرحله تصویر دوربین مداربسته پیش روی زن دستفروش قرار گرفت و مشخص شد این مرد همان مرد شیطان صفت تحت تعقیب پلیس است و سرنخ های به دست آمده از زن جوان مسیر جدیدی را پیش روی پلیس قرار داد و خیلی زود این مرد شیطان در اطراف میدان فرودسی تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

کلاهبرداری شیطانی

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.

این مرد در برای گرفتن وام و حواله خودرو از طعمه هایش پول گرفته و پس از اقدام شیطانی با آنها ناپدید شده است که ماموران با بررسی گوشی موبایل متهم موفق به شناسایی طعمه های مرد شیطان صفت شدند.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که این مرد در شهرهای مشهد، گیلان، تهران ، شیراز و ... نقشه شوم خود را به اجرا گذاشته است که قاضی منافی آذر از شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران با توجه به گسترده بودن این پرونده با تقاضای چاپ عکس متهم خواست تا کسانیکه در دام این مرد شیطان صفت گرفتار شده اند به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

گفتگو با مرد شیطان صفت

این مرد 65 ساله که چهره فریبنده ای دارد می گوید من بیگناه هستم و همه شاکیان پرونده ام دروغ  می گویند و همه زنان مرا فریب دادند و پول هایم را بالا کشیدند.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

کلاهبرداری و  تجاوز

قبول داری؟

نه.

پس چرا از تو شکایت کردند؟

نمی دانم، من هم از آنها شاکی هستم و فقط یک مورد را قبول دارم که آن هم قرار بود حواله خودروی دنا به یک مرد بدهم که موفق نشدم و چند روز پس از بازداشت توانستم پولش را بدهم و رضایت بگیرم.

تو چرا شاکی هستی؟

در این سال ها می دانستی پلیس به دنبال تو است؟

نه ، کاری نکردم.

همه زنها وقتی متوجه شدند که من پولدار هستم به بهانه ها مختلف از من پول می گرفتند و من هم وقتی می دیدم آنها فقط به فکر خودشان هستند رهایشان می کردم.

اما تو به یک زن در خیابان خلیج تجاوز کردی؟

نه، من قبول ندارم.

به بهانه های مختلف در نقش خواستگار یا تاجر و اعتمادسازی هم تجاوز کردی هم کلاهبرداری؟

من قبول ندارم، من هیچ پولی از آنها نگرفتم و تجاوزی در کار نبوده و آنها صیغه من بودند!

چرا در این مدت جای مشخص نداشتی؟

آدم مجرد جای مشخص نمی خواهد.

چرا طعمه هایت را در شهرهای مختلف شناسایی می کردی؟

چون کسانیکه مرا می شناختند زنان را به من معرفی می کردند و من هم چون قصد ازدواج داشتم به آن شهرها می رفتم و آشنا می شدم.

یعنی بیگناهی؟

بله، حتی از زنان شاکی هستم چون از من پول گرفتند.

حرف آخر؟

من کاری نکردم.

این روباه دورغ می گوید !

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در خصوص این پرونده به خبرنگار ما گفت: پرونده ای به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که مشخص شد متهم در نقش سردار، فردنیکوکار یا با نفوذ در ارگان های مختلف نظامی و دولتی به افراد نزدیک شده و دست به اخاذی، تجاوز و سرقت زده است.

وی درباره ادعای متهم در ماجرای تجاوزهایش گفت: پس از دستگیری متهم چند تن از قربانیان این متهم با مراجعه به پلیس آگاهی تهران، وی را شناسایی کرده و متهم حتی در مواجهه حضوری به تجاوزهایش اعتراف کرده است و در ادامه تحقیقات ماموران تعداد 16 تن دیگر که این متهم با ترفندهای مختلف دست به اخاذی و کلاهبرداری از آنها زده است شناسایی شدند.

سرهنگ نثاری اظهار داشت: متهم حتی در اعترافات خود عنوان کرده که تا به حال ازدواج نکرده است اما تحقیقات پلیسی نشان از آن دارد که وی 2 بار ازدواج کرده و صاحب 4 فرزند است .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ادامه داد: متهم در سوابق گذشته 2 سابقه کلاهبرداری دارد و تنها در این پرونده جدید اقدام به تجاوز و اخاذی از زنان کرده است.

این مقام انتظامی در خصوص ادعای متهم که عنوان داشته زنان از او  اخاذی  کرده اند گفت: متهم پس از اعتمادسازی برای گرفتن وام یا تهیه حواله خودرو از سوژه های خود پول گرفته و زمانیکه شاکیان پرونده به دنبال گرفتن پول های خود به اداره پلیس مراجعه کرده اند متهم عنوان میکند که شاکیان قصد اخاذی از او را دارند در صورتی که این پول های اعلام شده برای خود شاکیان بوده است.

توصیه پلیسی

سرهنگ مرتضی نثاری گفت: بارها و به کرات به شهروندان هشدار دادیم که فریب افراد سودجو را نخورند و افرادی که خود را منتسب به ارگان های نظامی و دولتی معرفی کرده و ادعا می کنند می توانند برای آنها تسهیلات با شرایط خوب تهیه کنند افراد سودجویی هستند که از اعتماد مردم استفاده می کنند و لذا چنانچه افرادی قصد گرفتن وام هستند از طریق قانونی اقدام کنند تا گرفتار چنین افراد سودجویی نشوند.

حجم ویدیو: ۱۹.۳۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۴۳ دانلود ویدیو
منبع: رکنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها