مرگ دردآور سارق حرفه ای در صحنه فرار

رئیس پلیس پیشگیری تهران از فوت سارقی پس از تصادف با یک دستگاه خودروی نیسان در بزرگراه نواب خبر داد و گفت: متهم بدون توجه به فرمان های پلیسی وارد بزرگراه نواب شده بود.

مرگ دردآور سارق حرفه ای در صحنه فرار

به گزارش تیترکوتاه؛ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران  در خصوص وقوع  تصادف  در بزرگراه «نواب» تهران  و فوت یک  سارق  توضیح داد و بیان داشت: صبح روز گذشته  در راستای اجرای طرح  ارتقای امنیت اجتماعی،  ماموران کلانتری 108  پلیس پیشگیری  در محدوده خیابان "رودکی" تهران  در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی سواری پراید نوک مدادی تک سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران  نشان می‌داد، خودروی سواری چندی قبل  از محله هفت چنار به سرقت رفته است و سرنشین آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور  ایست  وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: سرنشین خودروی پراید  پس از مشاهده گشت پلیس بدون توجه به فرمان های پلیسی بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شد و با اجرای طرح مهار سارق، عملیات  تعقیب  سارق آغاز و ماموران پس از چند  شلیک  چند  تیر  هوایی، و عدم توجه راننده خودرو به فرمان های پلیسی،  لاستیک خودروی سارق را مورد هدف قرار می دهند و خودروی سارق پس از  شلیک پلیس به لاستیک آن در کنار  بزرگراه «نواب» متوقف می شود.

این مقام انتظامی گفت: با توقف خودرو متهم بلافاصله از خودرو پیاده وارد بزرگراه نواب می شود که در همین حین با یک دستگاه خودروی نیسان تصادف و مصدوم می شود.

سرهنگ معظمی به حضور ماموران پلیس راهور و عوامل امدادی  اشاره و ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس  مشخص شد که متهم بلافاصله پس از تصادف در محل حادثه فوت کرده است.  

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: با ادامه تحقیقات پلیسی هویت سارق شناسایی و با اخذ دستور قضائی سیر مراحل قانونی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها