دزدها مخابرات را بیچاره کردند

دزدها مخابرات را بیچاره کردند

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران درخصوص خبرهایی مبنی بر دزدی کابل های مخابرات از سطح شهر توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران درخصوص خبرهایی مبنی بر دزدی کابل های مخابرات از سطح شهر گفت: در چند سال اخیر سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی باعث خسارت های مالی و معنوی بسیار زیادی به شبکه مخابرات و ارتباطات کشور وارد کرده است. در این مورد مذاکرات و جلسات متعددی با نیروی محترم انتظامی داشتیم و علیرغم تلاش بسیار زیاد نیروی انتظامی متاسفانه تعداد این سرقت ها هر روز افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات در ادامه تاکید کرد: در سال 1401 حدود 700 میلیارد تومان خسارت به شبکه مخابرات و ارتباطات کشور وارد شده است و در برخی از موارد تا 15 بار جبران خسارت شده است.

او با بیان اینکه ایمن سازی تجهیزات مخابراتی به طور جدی در حال انجام است، افزود: سرقت ها و تخریب های انجام شده باعث اختلال در ارتباطات مشترکین محترم و افزایش شکایات شده است.

قابل ذکر است عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات به تازگی درباره دزدی کابل‌ های مخابراتی توضیح داد: متاسفانه بخشی از مراجعات مردمی و تماس هایی که با شماره ۱۹۵ گرفته می‌ شوند مربوط به سرقت کابل‌ های مخابراتی است. زیرا مس ارزش و قیمت پیدا کرده است.

منبع: رکنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها