آتش سوزی | بیمارستان گاندی | آتش نشانان |

مهار آتش در بیمارستان گاندی بدون فوتی و مصدوم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مهار آتش در بیمارستان گاندی خبرداد.

مهار آتش در بیمارستان گاندی بدون فوتی و مصدوم

حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی با تلاش آتش نشانان بدون تلفات و فوتی مهار شد. در همین زمینه «جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی گفت: با توجه به اینکه آتش سوزی در بخش مهمانپذیر بیمارستان که حدود ۱۷ الی ۱۸ طبقه بود و نمای بیرونی آن به طور کامل شعله ور بود. آتش نشانان همزمان با عملیات اطفاء اقدام به خارج کردن افراد داخل ساختمان کردند.

وی ادامه داد: همزمان از این ۱۰ الی ۱۲ ایستگاهی که در محل حضور دارند نیروهای آتش نشانی به محل اصلی بیمارستان و در جایی که بیماران بستری هستند ورود کرده و در هر طبقه از بیمارستان نفراتی را مستقر کردیم تا از سرایت آتش به داخل بیمارستان جلوگیری کنند. خوشبختانه از سرایت آتش به داخل ساختمان اصلی بیمارستان جلوگیری شد.

به گفته وی در حال حاضر همه بیماران به طور کامل از بیمارستان خارج شده اند البته عملیات جستجو همچنان توسط نیروهای آتش نشانی ادامه دارد و با هماهنگی کادر درمان برای سومین بار پیاپی اتاق ها در حال بررسی است تا اگر بیماری در داخل بخش مانده باشد به بیرون منتقل شود.

ملکی درباره اطفاء حریق گفت: در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده است. اگرچه هنوز شعله های پنهان وجود دارد. اما آتش تقریبا مهار شده است. خوشبختانه مورد مصدوم یا تلفات جانی گزارش نشده است. عملیات نیز همچنان ادامه دارد.

۵ بار به بیمارستان گاندی اخطار دادیم

سخنگوی اتش‌نشانی همچنین گفت: تاکنون ۵ مرتبه به بیمارستان گاندی اخطار ناایمن بودن داده شده‌ بود. آبان ماه سال جاری آخرین باری بود که به این بیمارستان در جلسه کمیته ایمنی منطقه هشدار و اخطار دادیم و قول رفع ایرادات را داده بودند اما ترتیب اثر نداده اند.

حضور وحیدی در محل حریق بیمارستان گاندی

وحیدی وزیر کشوربا حضور در محل حادثه گفت: با واکنش سریع آتش‌نشانی و تیم‌های امداد و نجات بیمارستان به‌موقع تخلیه و آتش مهار شد. علت دقیق حادثه و نقطه شروع آن باید مشخص شود.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها