احترامی که جورجینا رودریگز برای عرب ها قائل شد + تصاویر

شریک زندگی کریستیانو رونالدو، روز ملی عربستان سعودی را با نوشیدن قهوه عربی و دود بخور معطر جشن گرفت. اقدامی که در سطح جهان بازتاب فراوانی داشت.

احترامی که جورجینا رودریگز برای عرب ها قائل شد + تصاویر

جورجینا در روز ملی عربستان سعودی برای عبایه‌ای که پوشیده بود، رنگ سبز را انتخاب کرد. عبایه یا چادر عربی لباس رایج زنان سعودی است.

جورجینا

 جورجینا رودریگز، مدل و اینفلوئنسر مطرح که از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی متولد شده‌است، به واسطه اینکه پارتنرش، کریستیانو رونالدو، در تیم فوتبال النصر عربستان بازی می‌کند، حدود یک‌سال است که در این کشور زندگی کرده و به نظر می‌رسد به خوبی با شرایط و فرهنگ زندگی در این کشور خو گرفته‌است.

این مدل ۲۹ ساله که از ۷ سال پیش با رونالدو، فوتبالیست مطرح پرتغالی در رابطه است، فعالیت‌های جدی مدلینگش را در عربستان دنبال کرده و چهره بسیاری از برندهای عربی و حتی بین‌المللی شده است.

جورجینا1

جورجینا دو روز پیش، در روز ملی عربستان و برای ادای احترام به این کشور با عبای عربی آبی‌رنگی دیده شده، قهوه عربی خورد و با پرچم عربستان سعودی عکس گرفت. تصاویر او بسیار پر بازدید شده و نظرات متفاوتی را از سمت مخاطبان دریافت کرده‌اند.

او که مادر ۵ فرزند است، این عبای عربی که لباس مخصوص و یکی از نمادهای کشور عربستان سعودی است را در بازدید از فروشگاه عطرهای Laverne که در زبان عربی با نام لافیرن خوانده می‌شود، به تن کرده بود. او مدتی است که به عنوان چهره تبلیغاتی این عطرها فعالیت می‌کند.

جورجینا2

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر