محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های کشور

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های کشور

به گزارش تیترکوتاه؛ پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در جاده‌های اصلی کشور را طی اطلاعیه‌ای به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- تردد موتورسیکلت

از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۷ تیر تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۰ تیر از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج- چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۷ تیر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه و شنبه تاریخ ۹ و ۱۰ تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

تبصره: اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

۳- محور هراز

الف- تردد همه تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد همه کامیون‌ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۷ تیر و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه وجمعه تاریخ‌های ۸ و ۹ تیر از محور هراز ممنوع می‌باشد.

ج- تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۹ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مأموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام می‌شود.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر