همه جای شهر رضا گلزار به شما زل زده!

گوشی هایمان را نگاه می کنیم عکس و خبرهای گلزار را می بینیم. در تمام شهر هم که او به چشمان ما زل زده و فقط کم مانده شب به خوابمان بیاید!

همه جای شهر رضا گلزار به شما زل زده!

این روزها کلیدواژه محمدرضا گلزار از هر واژه دیگری بیشتر در فضای مجازی می چرخد. هرچند تبلیغات این بازیگر برای یک برند نسبتا جدید که با هزینه های هنگفت سعی دارد برای خودش اسم در کند، فضای مجازی و برخی رسانه ها را تحت الشعاع قرار داده بود اما خبر ازدواج آقای سوپر استار بمب مهیبی را در فضای رسانه منفجر کرد.

یکی از مخاطبان تیتر کوتاه با ارسال تصویری جالب از بزرگراه صدر و تبلیغاتی که در مسیر گاردریل های این اتوبان انجام شده برای ما نوشت: گوشی هایمان را نگاه می کنیم عکس و خبرهای گلزار را می بینیم. در تمام شهر هم که او به چشمان ما زل زده و فقط کم مانده شب به خوابمان بیاید!

photo_2023-06-12_22-51-53

اخیرا تصاویر زیادی از آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این دختر جوان متولد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان معرفی شده  و بر اساس گمانه زنی ها در زمینه مدلینگ فعالیت دارد.

آیسان دختر یکی از تاجران سرشناس تهران است و در سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شد. همچنین درباره ی نحوه ی آشنایی آن‌ ها ادعا شده که محمدرضا گلزار به عنوان مدل با شرکت پدر این دختر همکاری داشته و همین امر سرآغاز آشنایی آن‌ ها بوده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر