روایت رادان از بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس

فرمانده فراجا مهم‌ترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس را تشریح کرد و بر ضرورت پاسخگویی به آن‌ها تاکید کرد.

روایت رادان از بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس

به گزارش تیترکوتاه؛ سردار احمدرضا رادان در حاشیه آغاز به کار مرکز جدید فوریت‌های پلیسی 110 که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد، با بیان اینکه پلیس به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم توجه ویژه‌ای دارد، گفت: ما بر اساس خواست و مطالبات مردم اقدام می‌کنیم و هرآنچه که دغدغه مردم باشد برای خدمتگزارانشان در پلیس هم دغدغه محسوب می‌شود و به دنبال پاسخ به آن هستیم.

وی درباره اینکه در حال حاضر بیشترین دغدغه‌های مردم در چه موردی است، اظهارکرد:‌ براساس بررسی‌های ما و آنچه که در تماس‌ها خود را نشان داده است، موضوعات سدمعبر، تصادفات و ترافیک، سرقت  و معتادان متجاهر جزو دغدغه‌ها و انتظارات اصلی مردم از پلیس است. متاسفانه سد معبر ناراحتی مردم را افزایش داده و بیشترین تماس مردم با پلیس نیز اعتراض به این موضوع بوده است.، ما وظیفه داریم که در این خصوص پاسخگوی مردمی باشیم که اذیت شده‌ و ناراحتی خود را مطرح کرده‌اند. 

رادان درباره نگرانی مردم از وقوع سرقت نیز گفت:‌ در موضوع سرقت حتما با هماهنگی با دستگاه قضا با سارقان و مالخران برخورد خواهیم کرد. طرحی نیز در این خصوص آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

فرمانده فراجا با اشاره به موضوع معتادان متجاهر نیز اظهارکرد:‌ در خصوص معتادان متجاهر نیز، ما طبق طرحی که اجرا شد، آنها را جمع‌آوری کردیم اما این معنایش این نیست که تعداد حضور معتادان متجاهر صفر شده باشد و در این زمینه من به خودم هم انتقاد می‌کنم چرا که به مردم قول داده بودم که تحت هر شرایطی چه ظرفیت باشد و چه نباشد، معتادان  متجاهر را جمع‌آوری کنیم. این طرح نیز ادامه دارد و خوشبختانه آقای دکتر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر هم قول داده‌اند که ظرفیت‌ها افزایش یابد.

رادان درپاسخ به پرسشی درباره اجرای طرح عفاف و حجاب نیز گفت:‌ همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر