هشدار مهم سازمان هواشناسی / سامانه جدید بارشی وارد کشور می شود

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از ابتدای هفته آینده با سامانه بارشی در نواحی شمال و شمال غرب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

هشدار مهم سازمان هواشناسی / سامانه جدید بارشی وارد کشور می شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از بارش رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.

صادق ضیائیان با اشاره به اینکه امروز پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر شاهد رگبار باران خواهیم بود، گفت: همچنین در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور در بعضی از ساعات به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت جوی روزهای شنبه و یکشنبه نیز اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی جدید در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور، افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ضیائیان همچنین از تشدید وزش باد در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: امروز پنجشنبه در برخی نقاط جنوب و شنبه در شمال شرق و شرق کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، در برخی مناطق خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر