طباطبایی در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی مطرح کرد:

رشد ۲۰۰ درصدی مشارکت در FINEX ۲۰۲۳

رشد ۲۰۰ درصدی مشارکت در FINEX 2023

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) امروز افتتاح شد.

سید احمدرضا علایی طباطبایی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) گفت: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعت مالی کشور است که رشد ۲۰۰ درصدی در شرکت‌کنندگان را به همراه داشته است.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، سید احمدرضا علایی طباطبایی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران اظهار داشت: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعت مالی کشور است که رشد ۲۰۰درصدی در شرکت‌کنندگان را به همراه داشته است.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های این صنعت و تفاوت آن با حوزه‌های دیگر این است که صنعت مالی کشور طی ۵ سال اخیر خلاقیت‌های خوبی را از خود به جا گذاشته که استارتاپ‌ها تأثیرات خوبی را در این حوزه گذاشته‌اند و امسال نیز میزبان بسیاری از این استارتاپ‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران افزود: حذف برخی از ارزهای خارجی و استفاده از ابزارهای مالی امروز رونمایی می‌شود که در قالب ضمانت‌نامه بانکی بین یک بانک ایرانی و بانک روسی منعقد خواهد شد تا بتوانیم به‌زودی با پول ملی خود برنامه‌های تجاری را با کشورهای دیگر پیگیری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه که به همت وزارت اقتصاد در حال برگزاری است؛ بتواند در زمینه اعتلای اقتصاد کشور و در حوزه مالی اتفاقات خوبی را در کشور رقم بزند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار