پیام رئیس اتاق تعاون به مناسبت روز معلم

رئیس اتاق تعاون ایران و عضو هیات مدیره اتحادیه جهانی تعاون (ICA) با تبریک روز جهانی کارگر و روز معلم، گفت: معلمان و کارگران از شریف ترین اقشار جامعه هستند که چگونه زیستن و الزامات زیست را از طریق علم آموزی و تولید مایحتاج و خدمات برای آحاد مردم فراهم می‌کنند.

پیام رئیس اتاق تعاون به مناسبت روز معلم

متن پیام، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران به این شرح است:

معلمان و کارگران از شریف ترین اقشار جامعه هستند که چگونه زیستن و الزامات زیست را از طریق علم‌آموزی، تولید مایحتاج و خدمات برای آحاد مردم فراهم می‌کنند. هردو قشر مولد مورد احترام ویژه بزرگان و بشریت هستند چون دستان کارگران در شان جایگاه بوسه پیامبر گرامی اسلام(ص) و آموزگاران شایسته سروری، بر دانش آموختگان، به فرمایش امام علی(ع) میباشند.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) نیز در دیدار با کارگران بار دیگر بر تجمیع سرمایه ها و امکانات در قالب شیوه اقتصاد تعاونی تاکید نمودند.

تشکل‌های مختلف تعاونی‌های مصرف کارگران  و فرهنگیان با تامین و ذخیره سازی و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای تنظیم بازار، نقش تاثیرگذاری در کاهش هزینه‌های سبد مصرف خانوارهای کارگری و فرهنگی دارند. از سوی دیگر تعاونی های مسکن فرهنگیان و کارگران نیز با عملکردشان در حوزه تامین مسکن سعی در رفع دغدغه های آنها داشته و کماکان با حمایت همیشگی اتاق تعاون ایران، در خدمت این  قشر عظیم هستند.

اینجانب به نمایندگی تعاونگران ایران، روزهای معلم و کارگر را خدمت تمامی کارگران و معلمان عزیز میهنم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای آنها تبریک عرض مینمایم.

بهمن عبداللهی

رئیس اتاق تعاون ایران

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها