مدیرعامل شرکت مهرمس در گفت‌وگو با تیترکوتاه مطرح کرد؛

تاثیر سایت نمایشگاهی رامسر در رونق بازار مسکن /نیاز فعالان ساخت‌ و ساز را پاسخ می‌دهیم

نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر از ۱۲ الی ۱۵ بهمن در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های این استان برگزار خواهد شد.

تاثیر سایت نمایشگاهی رامسر در رونق بازار مسکن /نیاز فعالان ساخت‌ و ساز را پاسخ می‌دهیم

محسن خواجه محمدی مدیرعامل شرکت مهرمس و برگزارکننده نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر درباره گروه‌های کالایی نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر به تیترکوتاه گفت: محصولاتی که قرار است در این نمایشگاه عرضه شود از جمله عایق‌های حرارتی و برودتی، انواع بتن و بتن سبک، سرامیک، بلوک، ملات، سنگ‌های مصنوعی، آسانسور، تجهیزات اطفای حریق، انواع شیرالات از جمله شیرالات حمام و آشپزخانه، تجهیزات برقی و الکترونیکی ساختمان، قفل هوشمند، مصالح ساختمانی، سیستم‌های سازه ای، لوله اتصالات ساختمانی، سنگ نما، دکوراسیون چوبی، انواع گاز رومیزی، هود و انواع درب ضد سرقت، پارکت و سایر تجهیزات ساختمانی خواهد بود.

محسن-محمدی

وی در ادامه افزود: متاسفانه در این نمایشگاه از فضای کوچکی برخوردار هستیم اما با این وجود ۳۵ شرکت در این رویداد حضور خواهند یافت.

همچنین خواجه محمدی درباره فضای برگزاری نمایشگاه گفت: متراژ نمایشگاه ۲۰۰۰ متر به صورت ناخالص و ۱۲۰۰ متر به صورت مفید است.

مدیرعامل شرکت مهرمس درباره دلیل انتخاب شهر رامسر برای برگزاری این نمایشگاه گفت: رامسر بین استان گیلان و مازندران است. قبل از این اهداف ما شهرهای اطراف رامسر بود، از نوشهر گرفته تا چابکسر و کلاچای. این منطقه بین گیلان و مازندران است و به لحاظ نمایشگاهی هیچ گونه سایت رسمی با تجهیزات کامل ندارد. سایت رامسر اخیرا به سازمان توسعه تجارت معرفی شده است و جزو لیست سایت‌های قابل برگزاری و نمایشگاه‌های معتبر قرار گرفته است.

وی افزود: از سازمان توسعه تجارت به ما پیشنهاد کردند در این منطقه نمایشگاه برگزار کنیم بنابراین ما هم پس از بررسی و بازدید از این منطقه تصمیم گرفتیم برای برگزاری نمایشگاه در این منطقه اقدام کنیم.

برگزارکننده نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر به مهم‌ترین دلایل برگزاری نمایشگاه در شهر رامسر اشاره کرد و افزود: یک دلیل اساسی که باعث می‌شود برگزاری نمایشگاه رامسر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد این است که در این ناحیه برای دیدن یک نمایشگاه سطح بالا و معتبر باید به بندر انزلی و رشت یا به تهران سفر کنند در این صورت برای بازدیدکنندگان هم صرف وقت و هم هزینه زیادی به همراه خواهد داشت و می‌توان گفت این امر مهم‌ترین دلیل ما برای برگزاری نمایشگاه در این منطقه بود. سایت نمایشگاهی رامسر امکانات زیاد و همینطور ظرفیت بسیار بالایی برای بازار ساخت‌وساز و ساختمان دارد. رامسر منطقه‌ای توریستی است و به ساخت ویلا، هتل و مراکز تفریحی نیاز فراوان دارد.

وی ادامه داد: افزایش جمعیت در رامسر باعث شده مردم به زندگی آپارتمان نشینی و فعالان این حوزه به ساخت‌وساز سازه‌های عمودی روی بیاورند و به دنبال همین امر تقاضا برای تجهیزات، ابزارآلات و ماشین‌آلات ساختمانی افزایش پیدا کرده است بنابراین احساس کردیم برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به نیاز بسیاری از فعالان این صنعت پاسخ دهد.

مدیرعامل شرکت مهرمس درباره ریسک برگزاری نمایشگاه در رامسر به تیترکوتاه گفت: مهم‌ترین ریسکی که برگزاری نمایشگاه در رامسر می‌توانست داشته باشد، عدم استقبال شرکت‌ها برای حضور در این رویداد با توجه به شیوه برگزاری و نیز فضای محدود نمایشگاه و همچنین نخستین دوره میزبانی رامسر برای برگزاری این نمایشگاه بود. اما با توجه به اطلاع رسانی و تشریح مزایای شهر رامسر برای برگزاری این نمایشگاه شاهد استقبال خوبی بودیم. ریسک بعدی احتمال عدم حمایت مقامات شهرستان از این نمایشگاه بود اما خوشبختانه مقامات از ما حمایت کردند و توانستیم تا به اینجای کار خوب پیش بریم.

محسن خواجه محمدی در ادامه گفت: همچنین قرار است فرماندار و شهردار رامسر در افتتاحیه این نمایشگاه حضور بهم رسانند. همچنین با معاون استاندار مازندران نیز رایزنی انجام دادیم و قرار است در افتتاحیه این رویداد حضور پیدا کنند.

برگزارکننده نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر درباره پیش‌بینی حجم استقبال از این رویداد توضیح داد: ما از هفته قبل در سلمان شهر، عباس آباد و نشتارود تقریبا ورودی و خروجی هر شهر ۲ تابلو نصب کردیم. همچنین از چند روز آینده اطلاع رسانی به صورت ارسال پیامک به مهندسان و شهرک‌های صنعتی در این حوزه انجام می‌شود. پیش‌بینی ما این است که استقبال و بازدید خوبی از این نمایشگاه صورت بگیرد. حدس ما این است با اقداماتی که در دست داریم بازدیدکنندگان تخصصی برای این نمایشگاه داشته باشیم.

خواجه محمدی در پایان صحبت هایش به معرفی امکانات مجموعه نمایشگاهی رامسر پرداخت و گفت: مجموعه نمایشگاهی رامسر از امکاناتی نظیر ۳۰ فضای اصلی، رستوران ها، کافه‌ها و هتل‌های سطح بالا، فضای‌های تفریحی و تله کابین برخوردار است. این مجموعه یک سازه جدید به ارتفاع ۶ متر است و قابلیت ساخت سازه تا ارتفاع ۴ و نیم متر در آن وجود دارد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها