اختصاصی تیتر کوتاه؛

بازگشت پرقدرت « پاک یادت نره» به عرصه تبلیغات

اخیرا پس از وقفه‌ای بلند مدت، نخستین تبلیغ تلویزیونی و رادیویی شرکت لبنیات پاک پس از ۲۰ سال از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی کشور پخش شد.

بازگشت پرقدرت « پاک یادت نره» به عرصه تبلیغات

به گزارش تیتر کوتاه- شرکت لبنیات پاک که بیش از ۶۰ سال سابقه در تولید فرآورده‌های لبنی دارد، جزو نخستین و پرسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در تولید محصولات غذایی در کشور است. این شرکت از سال‌ها پیش با تولید انواع شیر، پنیر، ماست، کره، خامه، بستنی و... بخشی از نیاز روزانه‌ی کشور را تولید و تامین می‌کند. بسیاری از افراد محصولات پاک را از طریق تبلیغات به یادماندنی آن می‌شناسند. تبلیغات شرکت لبنیاتی پاک جزو تبلیغات ماندگار در میان محصولات غذایی است. این موضوع نشان دهنده تاثیر تبلیغات حرفه ای بر جذب مخاطب و موفقیت کسب و کار است.

اخیرا پس از وقفه‌ای بلند مدت، نخستین تبلیغ تلویزیونی و رادیویی شرکت لبنیات پاک پس از ۲۰ سال از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی کشور پخش شد. همچنین شرکت لبنیات پاک قصد دارد با هدف افزایش سهم بازار خود و همینطور معرفی دامنه گسترده محصولات این شرکت به مشتریان، حضور موثر و قابل توجهی در قالب‌های تیزرهای تلویزیونی، تبلیغات محیطی و شبکه‌های اجتماعی و VOD داشته باشد. تبلیغات اصولی مبنای پیشرفت و توسعه هر برندی است.

در ادامه برخی از تبلیغات قدیمی محصولات پاک را مشاهده می کنید.

لبنیات-پاک

شیر-پاک

تبلیغات-پاک

بستنی-پاک

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها