اختصاصی تیترکوتاه؛

اولین روزهای تبلیغات/ وقتی بازار سینما با یک بیلبورد سکه می شد + تصاویر

از زمان روی کار آمدن تبلیغات بیلبوردی، در هر زمینه ای اعم از فرهنگی، تجاری، اقتصادی و سیاسی، انقلابی ایجاد شد که اثر آن همچنان پس از گذشت سال ها در این حوزه ها قابل لمس است. در این گزارش بیلبوردهای تبلیغاتی برخی فیلم های سینمایی را مشاهده می کنید که در زمان خود توانستند فروش فیلم ها را به اوج برسانند.

اولین روزهای تبلیغات/ وقتی بازار سینما با یک بیلبورد سکه می شد + تصاویر

به گزارش تیترکوتاه، تبلیغات بیلبوردی که به صورت نمادین با هدف جلب توجه رانندگان، عابران پیاده و رهگذران روی کار آمد، بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارد. همه ما اکنون با این سازه‌های بلند که به صورت استراتژیک در امتداد بزرگراه ها، مناطق شهری و مقاصد محبوب قرار گرفته اند، آشنا هستیم. بنابراین واضح و روشن است که تبلیغات بیلبوردی چقدر در انتقال پیام ها، ایجاد آگاهی از برند و دستیابی به مخاطبان هدف، می‌تواند قدرتمند باشد.

نخستین تبلیغات بیلبوردی، پوسترهایی به مساحت ۱۵ متر مربع توسط جرد بل در نیویورک برای تبلیغ سیرک بارنوم و بیلی در سال ۱۸۳۵ ایجاد شد. ساخت بیلبوردها در اوایل دهه ۱۸۰۰ بسیار کار سختی بود، زیرا بیشتر آنها به صورت دستی طراحی و نقاشی می‌شدند.

در گذشته به دلیل تازگی و جذابیت بیلبوردهای تبلیغاتی، هر آنچه که از طریق این صفحات مجذوب‌کننده در معرض نمایش قرار می‌گرفت، مانند تبلیغات فیلم ها، تئاترها یا حتی محصولات مورد نیاز مردم، فروش بالایی را تجربه می‌کرد.

در ادامه برخی بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم‌های پرفروش و مشهور در گذشته‌های دور را مشاهده می‌کنید.

بیلبورد-نمایشی

بیلبورد-خاص

بیلبورد-سینمایی

بیلبورد-عجیب

تبلیغات-بیلبوردی

بیلبورد-معروف

بیلبورد-قدیمی

بیلبورد-فیلم

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها