ترامپ تا آخر هفته زندانی می شود

منابع آگاه می‌گویند انتظار می‌رود رئیس جمهور پیشین آمریکا تا جمعه خود را تسلیم زندانی در جورجیا کند.

ترامپ تا آخر هفته زندانی می شود

شبکه ان‌بی‌سی به نقل از سه منبع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود گزارش داد مقامات پیش‌بینی می‌کنند دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا تا روز پنجشنبه در یکی از زندان‌های شهرستان «فولتون» در ایالت جورجیا خود را تسلیم قانون کند.

این مقامات می‌گویند انتظار می‌رود روند تسلیم شدن ترامپ اواخر این هفته اتفاق بیفتد، اما تاکید کردند که هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده و برنامه‌ها در حال نهایی شدن است.

ترامپ به همراه مشاورانش به تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ متهم است. فانی ویلیس، دادستان منطقه «فولتون» به ترامپ و ۱۸ متهم دیگر تا جمعه فرصت داده که تسلیم شوند.

ترامپ که قصد دارد برای انتخابات ۲۰۲۴ مجددا نامزد ریاست جمهوری شود، به همراه وکلای خود تلاش کرده تا محاکمه خود را تا سال ۲۰۲۶ به تعویق بیندازد. او می‌گوید محاکمه او پیش از سال ۲۰۲۴ به منزله دخالت در انتخابات است. ترامپ اتهامات خود را نپذیرفته و آن‌ها را «دسیسه‌چینی» می‌خواند.

نتایج نظرسنجی‌های مؤسسه رویترز-ایپسوز نشان می‌دهد گرچه با افزایش اتهامات قضایی وارده به ترامپ، رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه به آن بی‌تفاوت هستند و به حمایت از رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ادامه می‌دهند؛ اما در رقابت اصلی ریاست‌جمهوری، رأی‌دهندگان مستقل علاقه کمتری به رأی دادن به ترامپ به دلیل اتهامات وارده دارند که این می‌تواند به نفع بایدن باشد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها