گزارش تیترکوتاه؛

پشت پرده خبر تبادل ۳ زندانی امنیتی

پشت پرده خبر تبادل ۳ زندانی امنیتی

اخیرا اخباری مبنی بر آزادسازی ۳ متهم امنیتی زندانی در ایران منتشر شده و منابع خبری خارجی اعلام کردند که این موضوع در ارتباط با تبادل «اسدالله اسدی» دیپلمات کشورمان بوده که به گفته منابع آگاه مسئله چیز دیگری است.

گروه بین الملل تیتر کوتاه- پس از شکست پروژه کشورهای غربی با همکاری اعضای گروهک تروریستی منافقین و اجرای دولت بلژیک در رابطه با پرونده سازی و دستگیری یک دیپلمات ایرانی، اخیرا خبری توسط رسانه‌های وابسته به منافقین و دولت بلژیک در رابطه با تبادل سه زندانی دیگر در ادامه تبادل صورت گرفته اخیر مطرح شده که با توجه به اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، باید گفت از اساس کذب بوده، این روشی است تا با استناد به رویداد های غیر مرتبط برای خود کسب اعتبار کنند.

در این رابطه نام سه نفر بعنوان زندانیان تبادل شده منتشر شده به شرح است:

«توماس کجمس» دانمارکی که به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود، پس طی مراحل تحقیق، بازپرسی و دادرسی آزاد شده است که آزادی او ارتباطی با پروند تبادل اخیر ندارد.

«کامران قادری» که به ۱۰ حبس محکوم شده بود، اخیرا پس از طی ۸ سال حبس با عفو و تخفیف مجازات بطور طبیعی آزاد شده است.

«مسعود صاحب» چند ماه پیش به دلیل بیماری شدید، کهولت سن و بیم فوت در زندان، حکم آزادی وی صادر شده بود.

اقدامات رسانه ای کشورهای مخاصم پس آزادی «اسدالله اسدی» دیپلمات کشورمان، نشان می دهد آنها متحمل شکست سنگینی شده اند و تلاش می کنند از طریق مدیریت افکار عمومی، از وزن این شکست بکاهند.

این مساله در حالی است که باید گفت جمهوری اسلامی در رابطه با امنیت ملی خود با کسی مماشات نمی کند و هرجا نیاز باشد اقدامی را که لازم بداند، انجام می دهد و توجهی به تهدیدهای خارجی نمی کند. در ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری «حبیب فرج الله کعب»، دو تابعیتی ایرانی – سوئدی که در روز ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۹، با طراحی وزارت اطلاعات در کشور ترکیه دستگیر و به ایران منتقل شده بود را اعدام کرد و بطور مشخص اگر فردی مانند توماس کجمس دانمارکی آزاد شده حتما ارزش نگهداری یا مجازات سنگین را نداشته است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها