گزارش بازار سهام ۸ آذر ۱۴۰۲

بازگشت روزهای سبز به بورس / ارزش معاملات بازار سهام افزایش یافت

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۲۸ هزار و ۴۹۷ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید .

بازگشت روزهای سبز به بورس / ارزش معاملات بازار سهام  افزایش یافت

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل بورس با افزایش ۲۸ هزار و ۴۹۷ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن با افزایش ۸ هزار و ۵۸۰ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۷۲۰ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است. در معاملات امروز نمادهای "فولاد" با ۳۶۸۶ واحد، "فملی" با ۱۵۵۵ و "وغدیر" ۱۷۶۲ واحد مثبت سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد افزایش ۱۹۵ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۵ هزار و ۳۱۰ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "وسپهر"با ۱۱.۶ واحد، "آریا" ۱۷.۱۱ واحد و "خاور" با ۳۴.۷ واحد مثبت از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

در بازار امروز تعداد ۵۵۶ نماد مثبت و ۲۳۷ نماد منفی بودند، ارزش دلاری بازار (بورس و فرا‌بورس) در روز جاری به ۱۷۱ میلیارد دلار رسید. ارزش معاملات خرد (بورس و فرابورس) در روز جاری به سطح ۶، ۳۵۵ میلیارد تومان رسیده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    به خدا که شما از قصد بورس را قرمز می کنید وبورس ایران دستوری ۴ روز هفته قرمز وروز پنجم بعضی از سهم ها را سبز می کنید این به خدا قسم ظلم به مردم همه ی چیز ها صد برابر شده وسهام ها هرروز قیمت از روز گذشته پایین تر می رود اقایان که پشت این بورس هستید به خدا قسم خیر نمی بینید ونفرین همه ان هایی که سرمایه هاشون گذاشتن تا شما به غارتش می دهید خدا باسبانی شکست بورس خوار ذلیل کند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر