گزارش بازار سهام ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ؛

بورس سبز رنگ اما کم جان / بازار سهام درگیر اصلاحات

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۳۳۹ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۵۶ هزار واحد رسید.

بورس سبز رنگ اما کم جان / بازار سهام درگیر اصلاحات

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۳۳۹ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۵۶ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با افزایش ۴ هزار و ۶۱۲ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۷۰۵ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۴ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان بوده است. در معاملات امروز نمادهای "کگل" با ۴۷۵، "فملی" با ۳۴۵ و "فولاد" ۴۶۰ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

نقشه22

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد افزایش ۱۱۰ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۵ هزار و ۱۲۸ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "انتخاب"با ۱۲ واحد، "خدیزل" با ۱۰ واحد و "تجلی" با ۱۰ واحد مثبت از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

پس از معاملات امروز ۳۵۸ نماد سبزرنگ و ۴۲۵ نماد دیگر قرمزپوش شدند از طرفی نمادهای  "وتجارت"، "وبملت" و "زشریف" بیشترین خالص خرید حقیقی‌ها و نمادهای  "ونوین"، "خساپا" و "بوعلی" بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها در روز جاری بوده است. مهم‌ترین خبر امروز هم پیش رفت روند بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به موازات بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس بود که سخنگوی دولت مطرح کرد. ارزش معاملات خرد (بورس و فرابورس) در روز جاری به سطح ۴ هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان رسیده است. همچنین ارزش دلاری بازار (بورس و فرا‌بورس) در روز جاری به ۱۶۷میلیارد دلار رسید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر