پیش‌بینی بازار سهام ۲۱ آبان؛

لیدری صنعت خودرو در بازار سرمایه / پیشتازی تک سهم ها در بورس فردا

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات فردا بخشی از تک سهم‌ها که در بازار وجود دارند ظرفیت پیشتازی را دارند.

 لیدری صنعت خودرو در بازار سرمایه / پیشتازی تک سهم ها در بورس فردا

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش یک هزار ۶۳۷ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۵۴ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با افزایش ۳۳۱ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۶۹۹ هزار واحد توقف کند.

در همین راستا محمدباقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تیتر کوتاه عنوان کرد: معتقدم که امروز یا حتی هفته جاری بازار به خود گارد اصلاحی بگیرد. اصلاحی که بازار خواهد داشت چندان عمیق نیست به دلیل اینکه در کوتاه‌مدت از روند نزولی خارج شده است و روند بسیاری از سهام مثبت شده است و طبیعی است که بعد از رشد ۲۰ الی۳۰ درصدی اصلاح زمانی یا کم‌عمق را شاهد باشیم. امروز بازار مثبت شروع به کار کرد و تا انتهای آن عرضه‌ها افزایش یافت، طبیعی است که تا یک تا دوز آینده شاید هم تا پایان هفته بازار باعرضه مواجه شود و در ادامه مجدد روند صعودی را به خود بگیرد.

خادمی

 وی ادامه داد: نکته مهم قدرت روند صعودی بوده که آغاز شده است، اگر قدرت روند بالا باشد احتمال دارد اصلاح در حد همین امروز یا فردا باقی بماند. شاید هم اصلاح چند روز دیگر هم ادامه پیدا کند؛ ولی معتقدم که فردا عرضه‌ها ادامه‌دار خواهد بود. شاید در برخی سهام یا تک سهم مثبت دیده شود، حتی شاید خود بازار معاملات را منفی شروع و به سمت مثبت حرکت کند؛ اما معتقدم که فشار عرضه‌ای را شاهد هستیم و احتمال ادامه آن هم وجود دارد.

 خادمی با شاره به لیدری صنعت خودرو در بازار سرمایه گفت: البته در معاملات فردا بخشی از تک سهم‌ها که در بازار وجود دارند ظرفیت پیشتازی را دارند. به جز تک سهم‌ها نمی‌توان به صنعت خاصی جهت پیشتازی اشاره داشت؛ اما تا انتهای هفته به دلیل توجه بالایی بازار به تحولات گروه خودرو احتمال آن تا پایان روز معاملات این هفته بالاست.

 وی در پایان با اشاره به بورس بین‌المللی اظهار کرد: موضوع ایجاد بورس جدید تنها مناسب برای اظهارنظر در حاشیه نمایشگاه است، معتقدم که تا به این لحظه این موضوع چندان جدی نیست و نمی‌توان روی آن حسابی باز کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر