«شبیه‌ساز ترید» اکسکوینو رونمایی شد؛ مجازی ترید کن، واقعی حرفه‌ای شو!

شبیه‌ساز ترید اکسکوینو (بازار آزمایشی) با اختصاص ۱۰ هزار تتر مجازی به علاقه‌مندان به یادگیری ترید، زمینه آزمون‌وخطا در این زمینه را برای کاربران اکسکوینو فراهم کرده است.

«شبیه‌ساز ترید» اکسکوینو رونمایی شد؛ مجازی ترید کن، واقعی حرفه‌ای شو!

این امکان جدید که به تازگی در اختیار کاربران اکسکوینو قرار گرفته، بر روی اکسکوینومارکت در دسترس است و برای کاربرانی که به‌دنبال تبدیل شدن به یک تریدر حرفه‌ای هستند ولی نمی‌خواهند هزینه‌های سرمایه‌گذاری و ترید را پرداخت کنند، به بهترین نحو ارائه شده است.

این شبیه‌ساز (دمو ترید) یک محیط مجازی است که تمام امکانات اکسکوینومارکت در آن فعال شده‌اند. در این بازار، جفت‌ارزها به‌صورت مجازی (Virtual) در دسترس قرار دارند. کاربران می‌توانند ۱۰ هزار تتر مجازی (V-USDT) را به حساب خود اضافه کرده و با این مبلغ، ترید آزمایشی را با تمام امکانات ممکن تجربه کنند. این امکانات شامل سفارش‌های محدود، سفارش‌های فوری، سفارش‌های حد سود و ضرر، و همچنین سفارش‌گذاری OCO می‌شود.

علاوه بر این، تاریخچه تمام معاملات خرید و فروش در شبیه‌ساز ترید اکسکوینو قابل مشاهده است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به عملکرد تمرینی خود، بهترین استراتژی‌های ترید را برای معاملات واقعی خود تعیین کنید.

اکسکوینو با تجربه بیش از ۶ سال در حوزه معاملات رمزارز و پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ نوع رمزارز و ۲۳۵ جفت ارز، یکی از پرمخاطب‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارز در ایران محسوب می‌شود.

برای آغاز تجربه‌ای جذاب و آموزنده، تنها کافی است به وب‌سایت اکسکوینو مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. این اقدام به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از امکانات بازار آزمایشی اکسکوینو، به ترید بدون هزینه بپردازید و تجربه‌ای منحصربه‌فرد از دنیای ترید و معاملات رمزارز به دست آورید.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها