قیمت گوشت گوسفندی | گوشت گوساله | ایام نوروز

آغاز عرضه گوشت گرم از امروز / قیمت گوشت گوسفندی اعلام شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع روزانه کالا‌های اساسی مردم در ایام نوروز گفت: عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز آغاز می‌شود.

آغاز عرضه گوشت گرم از امروز / قیمت گوشت گوسفندی اعلام شد

قیمت گوشت به عنوان یکی از مهمترین مواد غذایی در بازار، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی هستند. عوامل داخلی شامل تقاضا و عرضه در بازار داخلی، هزینه‌های تولید و نگهداری دام، هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های بسته‌بندی محصولات گوشتی هستند. عوامل خارجی شامل تقاضا و عرضه در بازار جهانی، تغییرات ارزش ارز، تغییرات قوانین و مقررات صادرات و واردات، شرایط آب و هوایی و بیماری‌های دامی در سطح جهانی هستند. بنابراین، قیمت گوشت تحت تاثیر مستقیم این عوامل قرار می‌گیرد و تغییرات در هر یک از این عوامل می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت گوشت داشته باشد.

جبرئیل برادری در خصوص توزیع کالای اساسی تنظیم بازار برای ایام نوروز در استان تهران گفت: باتوجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی‌های انجام شده تلاش می‌شود آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

او با بیان اینکه نقاط مختلفی برای توزیع میوه شب عید و دیگر کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است، افزود: روزانه در سطح شهرستان‌های استان و شهر تهران میوه و دیگر اقلام اساسی توزیع می‌شود و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

برادری با اشاره به استقبال گسترده مردم از روند توزیع میوه و خرما در شب عید گفت: با تدابیر صورت گرفته علاوه بر گوشت قرمز و مرغ منجمد، از امروز گوشت قرمز گرم نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت بسته بندی توزیع می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی تهران ادامه داد: گوشت گرم گوساله با قیمت هرکیلوگرم ۲۹۹هزارتومان و گوشت گوسفندی هرکیلوگرم ۳۱۶هزارتومان به فروش خواهد رسید.

برادری گفت: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف گزارش دهند و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها