علی دایی | فوتبال ایران | دنیای مد

ساعت ۲۵ هزار دلاری شهریار فوتبال ایران خبرساز شد / بند چرم این ساعت از پوست تمساح است

علی دایی به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال جهان همواره از برندهای خاص و لاکچری در پوشش خود استفاده می‌کند اینار هم ساعت ایشان مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت.

ساعت ۲۵ هزار دلاری شهریار فوتبال ایران خبرساز شد / بند چرم این ساعت از پوست تمساح است

علی دایی بازیکن و مربی فوتبال، کارآفرین و یک خیرخواه ایرانی است. علی دایی فوتبال خود را در سال ۱۳۶۷ از استقلال اردبیل شروع کرد و در سال ۱۳۸۶ در سایپا از فوتبال خداحافظی کرد. از او به عنوان یک اسطوره ملی یاد می‌شود. علی دایی علاوه بر افتخارات ورزشی فراوانش، فعالیت‌های زیادی در راستای کمک به مردم انجام داده است.

دایی تا قبل از سال ۲۰۲۱ با ۱۰۹ گل زده در ۱۴۹ بازی، رکورد بیشترین گل ملی زده شده در فوتبال مردان جهان را دارا بود. در سال ۲۰۲۱ رکورد او توسط کریستیانو رونالدو شکسته شد. اما این موضوع ذره‌ای از ارزش‌های دایی کم نکرد چرا که او افتخارات بیشمار دیگری در عرصه ورزشی دارد.

بی شک علی دایی یکی از چند چهره محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران است. شهریار فوتبال ایران که سال‌ها عنوان دار آقای گلی فوتبال ملی در جهان بود، چندسالی است از دنیای فوتبال فاصله گرفته و در این مدت وارد دنیای مد و فشن شده است.

دایی در ماه‌های اخیر از دو محصول جدید خود یعنی عطر و عینک رونمایی کرد.

ساعت-علی-دایی

شهریار فوتبال ایران علاوه بر اینکه خودش وارد صنعت مد و فشن شده، همواره از محصولات تراز اول در پوشاک استفاده کرده است. او همیشه به تیپ و ظاهرش اهمیت داده و یکی از خوشتیپ‌ترین افراد فوتبال ما محسوب می‌شود. دایی در تصویر زیر ساعت Royal Oak Offshore از برند Audemars Piguet که در سال ۲۰۱۴ تولید شده در دست دارد که بند چرم آن از تمساح است و قابلیت ۵۰ ساعت ذخیره انرژی دارد. نرخ مارکت این ساعت در سایت‌های معتبر جهانی ۲۵ هزار دلار است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر