قیمت سکه | بازار سکه | قیمت سکه امروز

قیمت سکه سر دوراهی قرار گرفت / قیمت سکه خاکریز ۳۰ میلیون را فتح می‌کند؟

بررسی چارت طلا حکایت از آن دارد که روزهای گذشته قیمت اونس طلا تا مرز ۱۹۳۶ دلار پایین آمده بود اما روز گذشته قیمت این فلز زرد رنگ تا نزدیک مرز ۱َ۹۷۰ دلار بالا رفت. در بازار امروز هم قیمت اونس طلا در حدود ۱۹۷۲ دلار به فروش رسید.

قیمت سکه سر دوراهی قرار گرفت / قیمت سکه خاکریز ۳۰ میلیون را فتح می‌کند؟

قیمت سکه و طلا تحت تأثیر عدم پایداری و عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند عرضه و تقاضا، سیاست های مالی و اقتصادی دولت، تورم، نرخ ارز، شرایط جهانی، بحران های سیاسی و اقتصادی می توانند بر قیمت سکه و طلا تأثیرگذار باشند. برای مثال، افزایش عرضه سکه و طلا به بازار می تواند منجر به کاهش قیمت آن ها شود؛ در حالی که کاهش عرضه می تواند باعث افزایش قیمت آن ها شود.

در بازار داخلی ایران قیمت هر گرم طلا در داخل ایران امروز با ۲ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان معامله شد که نسبت به‌روز سه‌شنبه کمتر از سه هزار رشد کرده است. از سوی دیگر قیمت سکه امامی که روز قبل با ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شده بود امروز کانال ۲۹ میلیون تومان فتح کرد و تا ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت؛ اما ظهر امروز در حدود ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

تکنیکال کارها می‌گویند در شرایط کنونی قیمت سکه امامی مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر