قیمت تلویزیون | بازار لوازم خانگی | تلویزیون هوشمند

قیمت تلویزیون زیر و رو شد / قیمت این تلویزیون به ۳۵۵ میلیون رسید

در این گزارش قیمت جدید تلویزیون های هوشمند را بررسی می کنید.

قیمت تلویزیون زیر و رو شد / قیمت این تلویزیون به ۳۵۵ میلیون رسید

با پیشرفت تکنولوژی و پیچیده شدن سرویس های اینترنتی امروزه اغلب برنامه های تلویزیونی مورد نظر خود را می توانید از طریق اینترنت با کیفیت بالاتر و قابلیت های بیشتر نسبت به گیرنده های سنتی تماشا کنید. همچنین به دنیایی از فیلم ها، ویدئو ها و آهنگ ها دسترسی داشته باشید و یا در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید.

تلویزیون های هوشمند امروزی تمام امکانات فوق را به راحتی در اختیار شما قرار می دهند. به لطف استفاده از سیستم عامل های پیشرفته اندروید، تایزن، webOS و … در تلویزیون هوشمند، می توانید به دنیای از برنامه ها و بازی ها دسترسی داشته باشید و سرگرمی های مختلف را به تلویزیون خود اضافه کنید. تلویزیون دیگر فقط وسیله ای برای تماشای برنامه های یکطرفه گیرنده های تلویزیونی نیست و کاربرد آن تغییر کرده است. بنابراین وجود یک تلویزیون هوشمند در هر خانه ای ضروری است.

بر اساس قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند  سونی ۸۵ اینچی مبلغ ۱۱۰ میلیون است این در حالیست که تلویزیون لمسی جی پلاس با در سایز ۹۸ اینچ مبلغ ۲۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت انواع تلویزیون لمسی
نوع برند مدل سایز/ اینچ قیمت / تومان
لمسی (تاچ اسکرین) سی تاچ  TSHL۱۰۰TT۱۰۰۱ ۱۰۰ ۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جی پلاس  GSB-۹۸JB ۹۸ ۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سی تاچ  TSH۴۳ ۴۳ ۲۶,۰۰۰,۰۰۰
ال ای دی توشیبا  ۷۵U۷۸۸۰ TOSHIBA ۴K ۷۵ ۱۲۱,۰۰۰,۰۰۰
سونی  ۸۵x۸۵j ۸۵ ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سونی  SONY UHD ۴K KD-۷۵X۸۵J ۷۵ ۷۵,۹۵۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر