تور گردشگری | تور مسافرتی | قیمت تور گردشگری | قیمت تور مسافرتی

۳ شب سفر به ارمنستان با اتوبوس چقدر هزینه دارد؟ / قیمت تور مسافرتی ارمنستان

قیمت جدید تور مسافرتی ارمنستان اعلام شد.

۳ شب سفر به ارمنستان با اتوبوس چقدر هزینه دارد؟ / قیمت تور مسافرتی ارمنستان

کشور ارمنستان یا Armenia در قفقاز جنوبی قرار دارد، این کشور از بخش شمالی با گرجستان همسایه است و از سمت شرق نیز با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد. با توجه به اینکه ارمنستان در گذشته جزو قلمرو ایران به شمار می‌رفته امروزه نیز بیشترین مرز مشترک با ایران را داراست. این کشور با مساحت ۲۹۸۰۰ کیلومتر مربعی در فاصله‌ای نه چندان دور از سواحل جنوب شرقی دریای سیاه آرمیده است.

 ارمنستان وسیع تر از دومنطقه دیگر محسوب می‌شود و شامل ۱۵ ایالت مهم است. ارمنستان یک کشور قدرتمند در زمینه صنعت و درآمد است و می‌تواند ساده‌ترین نظام را شامل شود. مردم ایران ۷۵ درصد بیشتر از سال‌های قبل کشور ارمنستان را برای زندگی انتخاب کرده‌اند و این موضوع به دلیل فضای کاری دقیق و ضروری در کشور ارمنستان است که توانسته بهترین شرایط را فراهم سازد.

یی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تور گردشگری خارجی این هفته، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت زمینی به ایروان ارمنستان و اقامت در هتلHoliday Inn قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۱۶،۳۵۰،۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتلANI GRAND برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۳،۲۰۰،۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۹،۴۰۰،۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.

بررسی قیمت تور مسافرتی ارمنستان آبان ماه ۱۴۰۲ امسال به شرح ذیر است؛

قیمت تور زمینی ارمنستان (اتوبوس) ( ۳شب / آبان ماه ۱۴۰۲)

هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
Holiday Inn ۵ ۲ تخته ۱۶,۳۵۰,۰۰۰
۱ تخته ۲۵,۰۰۰,۰۰۰
Multi Grand Hotel ۴ ۲ تخته ۱۴,۲۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۲۱,۸۰۰,۰۰۰
ANI GRAND ۲ تخته ۱۳,۲۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۹,۴۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر