با ۴ میلیون یک گوشی با کیفیت از این برند بخرید

در این گزارش پس از بررسی یک سری ویژگی های خاص از گوشی های سامسونگ برای یک خرید مناسب، قیمت جدید انواع گوشی های سامسونگ را مشاهده می کنید.

با 4 میلیون یک گوشی با کیفیت از این برند بخرید

برای خرید یک گوشی سامسونگ،  بسیار مهم است که ویژگی‌هایی مثل صفحه نمایش (اندازه، نوع (AMOLED یا LCD) و وضوح صفحه نمایش مهم است. صفحه‌نمایش‌های با کیفیت بالا و رزولوشن بالا تجربه تماشای ویدئوها و بازی‌ها را بهبود می‌بخشند.)،  عملکرد گوشی موبایل (پردازنده (CPU) و حافظه RAM میزان عملکرد گوشی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. پردازنده‌های قدرتمند به اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها با سرعت بالا کمک می‌کنند.)، دوربین (در صورتی که علاقه‌مند به عکاسی هستید، دوربین گوشی بسیار مهم است. بررسی ویژگی‌های دوربین اصلی و دوربین جلو برای عکس‌برداری با کیفیت و فیلم‌برداری با کیفیت بالا اهمیت دارد.)، عمر باتری ، حافظه ذخیره‌سازی، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ، امنیت و حریم خصوصی ( بررسی ویژگی‌های امنیتی مانند خواندن اثر انگشت و تشخیص چهره مهم است.) و پشتیبانی و به‌روزرسانی‌ها (از شرکت سامسونگ اطمینان حاصل کنید که گوشی به مدت معقولی برای به‌روزرسانی‌های سیستمی و امنیتی پشتیبانی می‌شود.)را بررسی کنید. از طریق مقایسه این ویژگی‌ها، می‌توانید گوشی مناسبی با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ این سوال که “کدام سری از گوشی سامسونگ بهتره” برای بسیاری از افرادی که قصد خرید گوشی سامسونگ دارند ایجاد می شود.

به عنوان جمع بندی می توان گفت که اگر به دنبال خرید یک گوشی گران قیمت و پرچمدار از برند سامسونگ هستید، پیشنهاد می کنیم بین جدیدترین گوشی های سری S و Z این کمپانی به دنبال انتخاب گوشی باشید. اگر طرفدار گوشی های تاشو هستید، تنها سری گوشی سامسونگ که می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد سری S است. اگر می خواهید با استایلوس S Pen کار کنید، از گوشی های سری S اولترا مثل S۲۲ Ultra یا S۲۳ اولترا خرید کنید.

در صورتی که قصد خرید گوشی میان رده با کیفیت دارید، گوشی های سری A و M برای شما مناسب هستند. اگر پشتیبانی نرم افزاری و پیدا کردن قطعات جانبی و اکسسوری برای شما مهم است، سری A سامسونگ را به شما پیشنهاد می دهیم. در نهایت اگر به دنبال خرید یک گوشی ارزان قیمت و ساده هستید، گوشی های پایین رده سری A و F سامسونگ را در نظر داشته باشید.

در بازار موبایل قیمت گوشی سامسونگ مدل  Galaxy A۱۴ دو سیم کارت  با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت  مبلغ ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت گوشی مدل Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت  ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۵۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

تیتر کوتاه دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گوشی سامسونگ

مدل ظرفیت دوربین/ مگاپیکسل قیمت / تومان
 Galaxy A۱۴ دو سیم کارت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۵۰
۴,۸۰۰,۰۰۰
 Galaxy A۵۴ ۵G دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰
۱۶,۰۰۰,۰۰۰
 Galaxy A۳۴ ۵G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۴۸
۱۰,۸۰۰,۰۰۰
 Galaxy Z Fold۵ دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰
۸۰,۸۰۰,۰۰۰
Galaxy Z Fold۴ دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰
۶۲,۶۰۰,۰۰۰
Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۲۰۰ ۵۲,۰۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر