قیمت جدید تور گردشگری پاتایا؛

سفر ۹ روزه به پاتایا با تور گردشگری چقدر هزینه دارد؟ + جدول

در این گزارش قیمت تورهای گردشگری به مقصد پاتایا را بررسی می‌کنیم.

سفر ۹ روزه به پاتایا با تور گردشگری چقدر هزینه دارد؟ + جدول

تور گردشگری به مقصد تایلند همیشه جزو پرطرفدارترین تورهای گردشگری است. شهر پاتایا یکی از شهرهای پرطرفدار تایلند است که همه ساله گردشگران زیادی مشتاق سفر به این شهر هستند.

سال‌ها پیش بازدید از تایلند سفری جسورانه به شمار می‌آمد، اما امروزه سفر به این کشور و گشت‌وگذار در طبیعت زیبای آن مورد توجه همه افراد از سراسر دنیا قرار گرفته است. فرهنگ متفاوت تایلند سبب گردیده است تا افراد زیادی از هر قشری را به خود جذب نماید. تایلند به دلیل حجم بالای گردشگر در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی در تمام زمینه پیدا کرده است. از هتل‌های پنج ستاره بانکوک تا کلبه‌های ساحلی در کوه‌های سامورایی هر  کدام بر افزایش جذابیت سفر به این کشور زیبا نقش داشته‌اند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تور گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی پاتایا، برای ۸ روز سفر رفت و برگشت هوایی به پاتایا و اقامت در هتلAmari Pattaya  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۵۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۷۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتلRoyal Cliff Beach برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۴۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۷۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

​بررسی هزینه های تور مسافرتی پاتایا ویژه مهر ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی پاتایا (۹ روز / مهر ماه ۱۴۰۲)

هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
Amari Pattaya ۵ ۲ تخته ۵۰,۵۰۰,۰۰۰
Amari Pattaya ۵ ۱ تخته ۷۳,۹۰۰,۰۰۰
Centara Grand Mirage ۵ ۲ تخته ۴۹,۷۰۰,۰۰۰
Centara Grand Mirage ۵ ۱ تخته ۷۲,۲۰۰,۰۰۰
Royal Cliff Beach ۵ ۲ تخته ۴۸,۸۰۰,۰۰۰
Royal Cliff Beach ۵ ۱ تخته ۷۰,۶۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    مفت فقط حیف که ک .....

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر