خانه‌هایی با رهن کامل ۵۰۰ میلیون + جدول قیمت

برای رهن کامل خانه ۵۳تا ۹۰ متری در تهران با۵۰۰ میلیون تومان در نقاط مختلف می‌توانید یک واحد را معامله کنید.

خانه‌هایی با رهن کامل ۵۰۰ میلیون + جدول قیمت

همان قدر که با ۵۰۰ میلیون نمی‌توانید در هر منطقه‌ای که دوست دارید برای خرید خانه اقدام کنید و خانه‌های نوساز زیادی گیرتان نمی‌آید اما با همین مبلغ در مناطق مختلف تهران، از بهترین تا بدترین منطقه می‌توانید یک خانه رهن کنید.

در این گزارش رهن کامل یک واحد ۵۳تا ۹۰ متری در تمام منطقه‌های تهران را بررسی کرده و اگر قصد رهن خانه با ۵۰۰ میلیون تومان در تهران را دارید، می توانید در منطقه سیزده آبان یک واحد ۷۵ متری ۱۶ ساله که دو اتاق خواب و آسانسور و انباری دارد با رهن کامل ۵۰۰ میلیون تومان اجاره کنید.

اگر غرب تهران را زیر نظر گرفته‌اید یک واحد ۶۰ متری در زیباشهر که ۱۲ سال ساخت است را می‌توانید با ۵۰۰ میلیون رهن کنید.

واحد دیگری هم در سلسبیل که ۵۳ متری است و دو اتاق خواب و آسانسور، انباری دارد را با رهن کامل ۵۰۰ میلیونی قیمت‌گذاری شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده تا بدانید اجاره یک واحد ۵۳تا ۹۰متری در تمام مناطق تهران با امکانات متفاوت و با بودجه ۵۰۰ میلیونی برای رهن کامل کجا می‌توانید گزینه ایده آل خود را پیدا کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره خانه‌هایی که می‌‌توان با ۵۰۰ میلیون رهن کرد به‌دست خواهید آورد.

رهن-مسکن

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر