این نقاط از کشور منتظر بارش پراکنده باشند

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز در شمال غرب آذربایجان شرقی و غربی و مناطقی از اردبیل رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این نقاط از کشور منتظر بارش پراکنده باشند

امروز در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و مناطقی از اردبیل رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. یکشنبه ضمن تشدید بارش در مناطق ذکر شده گستره بارش گیلان و غرب مازندران را نیز فرا می‌گیرد دوشنبه در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.  سه شنبه بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت. چهارشنبه نیز در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ میدهد.

امروز و فردا در ساعات. بعد از ظهر وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان دور از انتظار نیست. پدیده غالب طی پنج روز آینده در شمال شرق شرق و جنوب شرق وزش باد شدید همراه با گردوخاک است.  همچنین در این مدت به ویژه در ساعات بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه در مناطقی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز نیز وزش باد شدید رخ میدهد که در برخی از این مناطق با گردوخاک همراه خواهد بود.  یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر