فوری/ مقصر اصلی کُندی اینترنت در ایران لو رفت

شرکت مخابرات مقصر جدید کیفیت سرعت اینترنت در ایران است. عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات براساس پروانه و الحاقیاتی که در پروانه خود دارد، تعهداتی را برای افزایش کیفیت شبکه و حل مشکل لایه انتقال شبکه داشته است.

فوری/ مقصر اصلی کُندی اینترنت در ایران لو رفت

به گزارش تیترکوتاه؛ طی روزهای اخیر اختلاف نظر بین مخابرات و سازمان تنظیم بالا گرفته است. وزیر ارتباطات امروز در این باره گفته است: اگر شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه اینترنت که اکنون نارضایتی اول مردم کشورمان است، عمل نکند دلیلی برای تمدید پروانه این شرکت نخواهیم دید.

براساس اخباری که طی روزهای اخیر منتشر شده، دعوای جدیدی در حوزه اینترنت ایران شکل گرفت است؛ یک طرف دعوا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و طرف دیگر شرکت مخابرات. عدم انجام تعهدات و تهدید به عدم تمدید پروانه فعالیت اپراتورهای زیرمجموعه مخابرات، محورهای این دعوا محسوب می‌شوند. محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات از همان ابتدا یکی از مهم‌ترین دلایل عدم توسعه اینترنت ثابت را انحصار مخابرات اعلام کرده بود و بر لزوم اصلاح خصوصی‌سازی مخابرات تاکید می‌کرد و در مقابل، مخابرات معتقد بود عدم سرمایه‌گذاری در بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت ارتباطی، مشکل عدم توسعه در این زمینه را رقم زده است.

برای کیفیت سرعت اینترنت به شرکت مخابرات فرصت داده‌ایم

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره کیفیت سرعت اینترنت همچنان شرکت مخابرات را مقصر می‌داند: شرکت مخابرات براساس پروانه و الحاقیاتی که در پروانه خود دارد، تعهداتی را برای افزایش کیفیت شبکه و حل مشکل لایه انتقال شبکه داشته است. شبکه‌ای که تمامی اپراتور‌ها و در داخل شهر‌ها و استان‌ها به آن متصل هستند در اختیار شرکت مخابرات ایران است که متاسفانه در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری لازم برای توسعه این شبکه توسط مخابرات انجام نشده است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مصی

    چه عجب مشکل یه چی آمریکا نبود. خخ

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر