سفر به تفلیس چقدر هزینه دارد؟

گرجستان کشوری که در کنار کوه های قفقاز در اروپای شرقی قرار دارد و با جاذبه های تاریخی و مدرنش به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب ایرانی ها تبدیل شده است.

سفر به تفلیس چقدر هزینه دارد؟

از جذابیت های تور ارزان تفلیس  این است که تفلیس و باتومی دو شهر معروف گرجستان هستند که بیشتر گردشگران، این دو شهر را برای سفر انتخاب می کنند،باتومی بعد از تفلیس دومین شهر بزرگ گرجستان است و در سواحل دریای سیاه در جنوب غربی گرجستان قرار دارد.

بودن در  کنار دریا، باتومی را به مقصد مناسب تابستانی برای ساحل دوستان و علاقمندان به تفریحات آبی تبدیل کرده و آب و هوایی مطبوع و مرطوب را برای آن رقم زده است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی، برای ۸ شب  سفر رفت و برگشت هوایی به تفلیس و اقامت در هتل Radisson Blu Iveria قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۴۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۷۴,۶۰۰,۰۰۰تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتلRadius Hote برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۲۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۲۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

 لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

 

قیمت تور تفلیس ( ۸ شب / تیرماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر / تومان)
Radisson Blu Iveria ۵ ۲ تخته ۴۱,۸۰۰,۰۰۰
Radisson Blu Iveria ۵ ۱ تخته ۷۴,۶۰۰,۰۰۰
Biltmore ۵ ۲ تخته ۴۱,۶۰۰,۰۰۰
Biltmore ۵ ۱ تخته ۷۴,۴۰۰,۰۰۰
Golden Palace ۳ ۲ تخته ۲۲,۲۰۰,۰۰۰
Golden Palace ۳ ۱ تخته ۳۵,۷۰۰,۰۰۰
Radius Hote ۳ ۲ تخته ۲۱,۲۰۰,۰۰۰
Radius Hote ۳ ۱ تخته ۲۹,۹۰۰,۰۰۰

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر