بازار طلا و سکه به کدام سو خواهد رفت؟

امروز قیمت طلا و سکه در مسیر نزولی قیمت دلار قرار گرفتند. سکه امامی کریدور ۲۹ میلیون تومانی را ترک گفت و به کانال پایین‌تر برگشت. معامله‌گران بازار ارز رشد هیجانی روز گذشته را متاثر از تحولات داخلی روسیه می‌دانند.

بازار طلا و سکه به کدام سو خواهد رفت؟

قیمت طلا و سکه امروز با سیگنال کاهش قیمت دلار بار دیگر در روند نزولی قرار گرفت. دیروز قیمت سکه امامی به کانال‌ بالاتر راه یافت و امروز با ریزش قیمت‌ها مسیر رفته را برگشت. روند نزولی روز جاری قیمت هر مثقال طلا را به مقدار قابل توجهی کاهش داد.

هیجان بازار طلا فروکش کرد

امروز کاهش قیمت در بازارهای مالی به ویژه طلا و سکه در پی پایان یافتن تنش‌‌های داخلی روسیه رخ داد. اختلافات داخلی روسیه به سرکردگی پریگوژین رهبر گروه شبه نظامی واگنر پس از ۲۴ ساعت فروکش کرد. این درگیری‌های داخلی با پیشنهاد رئیس جمهوری بلاروس برای توقف پیشروی واگنر در خاک روسیه و جلوگیری از تنش‌های بیشتر پایان یافت.

افزایش هیجانی روز گذشته قیمت طلا و سکه، امروز با عقب‌نشینی گروه واگنر از مسیر مسکو روند نزولی را در پیش گرفت. کارشناسان اقتصادی معتقدند بازار در انتظار نتیجه سفر وزیر امور خارجه کشورمان به عمان و قطر است و چنانچه اخبار مثبتی در این بخش منتشر شود روند نزولی قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت.

باید توجه داشت فعلا بازار طلا و سکه در رکود قرار دارند و معامله‌گران ترجیح می‌دهند تا شفافیت اوضاع و درج اخبار موثق درباره توافقات برجام دست از معامله بردارند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر