ریزش قیمت سکه ادامه دارد؟

طبق بررسی های به عمل آمده قیمت سکه امامی در عرض کمتر از یک هفته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزان شده و حباب آن نیز در حال تخلیه شدن است.

ریزش قیمت سکه ادامه دارد؟

به گزارش تیتر کوتاه سلطان عمان روز گذشته وارد تهران شد، در همین راستا اخبار و گمانه زنی های مثبت هم در بین معامله گران بازار فردوسی دست به دست شد و سکه امامی را قرمز پوش کرده است.

خریدار سکه نایاب شد 

آن طور که رسانه ها اعلام کرده اند در شرایط فعلی خریدار سکه در بازار تقریبا کمیاب شده و فلز زرد رنگ داخلی جذابیت خود را تا حدودی از دست داده است.

کاهش چشمگیر نرخ سکه 

طبق بررسی های به عمل آمده قیمت سکه امامی در عرض کمتر از یک هفته بیش از یک میلیون و 800 هزار تومان ارزان شده و حباب آن نیز در حال تخلیه شدن است.

 

سکه بازان محتاط شدند 

از سوی دیگر عده ای از تحلیلگران اقتصادی می گفتند سقوط قیمت اونس طلا به کف قیمتی دو ماه اخیر یکی از عوامل مهمی بود که موجب شد سکه‌بازان در روز هفته جاری با احتیاط رفتار کنند

ریزش قیمت سکه ادامه دارد؟ 

در شرایط کنونی، به نظر می رسد اخبار سیاسی روی بازار سایه انداخته و معامله گران‌ سکه در انتظار نتایج‌سفر سلطان هستند.

برخی از فعالان اقتصادی از احتمال تداوم کاهش قیمت سکه امامی در روز جاری سخن می گویند. به باور این دسته در صورتی که اخبار مثبتی به بازار برسد این احتمال قوی تر خواهد شد. 

 با این حال، عده  ای دیگر معتقدند جو هیجانی فروش سکه ناشی از گمانه زنی های سیاسی بوده و در صورتی که در چند وقت آینده اخبار مثبتی از نتایج این سفر و... منتشر نشود این امر ممکن است به تدریج دست افزایشی ها را بالا ببرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر