رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی وحید قربانی را به سمت رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش تیترکوتاه؛ طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی وحید قربانی به ریاست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب خود تصریح کرده است: توجه جدی به حوزه ارتباطی و اقناعی با تقویت تعامل با رسانه‌ها، اجرای پیوست‌های رسانه‌ای طرح‌ها و برنامه‌ها و تولید توزیع محتوای متناسب با عملکردهای وسیع، هوشمند، فناورانه و مردم پایه این وزارتخانه، مبتنی بر ابتکار، نوآوری و شیوه‌های هنرمندانه مورد تأکید است. انتظار می‌رود برای تحقق اهداف در حوزه‌های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با برنامه‌ریزی مناسب زمینه پیام‌رسانی کیفی و پر نفوذ پیرامون عملکرد وزارت راه و شهرسازی و نیز انتقال نظرات پیشنهادها و انتقادات مردم را فراهم آورید.

مهرداد بذرپاش تاکید کرده است: همچنین ارتقای عملکرد روابط‌عمومی‌های ادارات کل استانی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ضروری است.

پیش از این مرحوم «رستم قاسمی» وزیر وقت راه و شهرسازی، در حکمی، وحید قربانی را به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرده بود.

وحید قربانی دانشجوی رشته مدیریت رسانه در مقطع دکتری است و سابقه مدیریت روابط‌عمومی بیمه ملت، مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست شرکت‌های عصرامین کارآفرین، نفت ایرانول، گروه صنعتی بارز، شرکت گسترش الکترونیک تدبیر ایران، شرکت بورسی “مبین وان کیش”، شرکت شمسا و چندین مجموعه دیگر و عضویت در انجمن متخصصان روابط‌عمومی کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

فعالیت های فرهنگی، رسانه ای و تالیف مقالات، تهیه کنندگی و کارگردانی چند برنامه تلویزیونی، مستند از دیگر سوابق وی است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر