بارش، رگبار، رعدوبرق و وزش باد در نیمه شمالی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران، رگبار، رعدوبرق در نیمه شمالی، تداوم آن طی فردا در سایر مناطق و وزش باد شدید در نیمه غربی کشور خبر داد.

بارش، رگبار، رعدوبرق و وزش باد در نیمه شمالی کشور

به گزارش تیترکوتاه؛ کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: امروز در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی البرز در استان‌های البرز، تهران، قزوین، سمنان، بارش باران، رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید گاهی همراه با تگرگ پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بیشترین بارش‌ها امروز مربوط به سواحل دریای خزر و خراسان شمالی است. فردا نیز بارش‌ها در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، تداوم دارد. فردا بخش‌های از شمال‌غرب، شمال‌شرق ، مرکز و ارتفاعات البرز، بارش پراکنده دارند. بارش ها به تناوب تا پنجشنبه با شدت و ضعف ادامه دارد.

رفیعی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه خبر داد و افزود: امروز در بیشتر مناطق کشور به ویژه مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، وزش باد شدید دارند که در مناطق مستعد سبب گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود. این شرایط فردا در جنوب، مرکز و نیمه شرقی کشور انتظار داریم.

وی گفت: امروز در نوار غربی کشور وزش باد شدید سبب کاهش کیفیت هوا و گردوخاک می‌شود. طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور کاهش دما رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران امروز در برخی ساعات وزش باد شدید دارد. بارش رگباری در ساعت های بعدازظهر نیز پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۶ و کمینه دما ۱۵ درجه بالای صفر ثبت شد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر