گزارش اختصاصی تیترکوتاه؛

بحران بانکی ایالات متحده می تواند بازار گاو بیت کوین را آغاز کند

سهام بانک‌های اصلی پس از سخنرانی جاروم پاول، رئیس فدرال رزرو، علی‌رغم رویکرد صعودی و اطمینان‌های رئیس‌جمهور در مورد بازارها، سقوط کردند.

بحران بانکی ایالات متحده می تواند بازار گاو بیت کوین را آغاز کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ سهام بانک‌های اصلی پس از سخنرانی جاروم پاول، رئیس فدرال رزرو، علی‌رغم رویکرد صعودی و اطمینان‌های رئیس‌جمهور در مورد بازارها، سقوط کردند. مایکل ون دی پوپ، بنیانگذار ایقت گلوبال، فکر می‌کند که چنین سناریوهایی می‌توانند بر بحران بانکی تأثیر بگذارند که بازار صعودی بعدی بیت‌کوین را آغاز کند.

در تجزیه و تحلیل ویدیویی که در یوتیوب آپلود شد، پوپ خاطرنشان کرد که پاول در سخنرانی اخیر خود معتقد است که سیستم بانکی سالم و مقاوم است. در نتیجه سخنرانی پاول، ارزش سهام چندین بانک کاهش یافت که نشان دهنده عدم توافق با موضع رئیس فدرال رزرو است.

پوپ مشاهده کرد که سهام برخی از بانک های منطقه ای ساعاتی پس از سخنرانی پاول سقوط کرد. پاکوست بانکورپ 57.79درصد از ارزش خود را از دست داد و در صدر جدول بازنده قرار گرفت، در حالی که وسترن آلیانکه با از دست دادن 28.61% دنبال شد. سایر بانک‌هایی که در صدر فهرست بازندگان قرار گرفتند عبارتند از کومریکا با ضرر 10.06 درصد، زیون'س بانکورپ با ضرر 9.71 درصد و کیکورپ با ضرر 6.93 درصد.

پوپ با استفاده از نمودار 30 دقیقه ای بیت کوین توضیح داد که در حالی که سهام بانک ها پس از سخنرانی پاول سقوط کرد، قیمت بیت کوین افزایش یافت. او همچنین خاطرنشان کرد که درست مانند بیت کوین، پس از پایان سخنرانی رئیس فدرال رزرو، طلا نیز افزایش یافت و حرکت بیت کوین در کنار طلا، پیشرفت خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال است.

تحلیل پوپ نشان داد که سهام بانک ها و بازارهای بیت کوین در یک جهت حرکت نمی کنند. وی خاطرنشان کرد که عدم اطمینان روزافزون در بین بانک‌ها و تمایل فزاینده چنین بانک‌هایی به عدم اعتماد به تضمین‌های تنظیم‌کننده می‌تواند منجر به عذاب بیشتر برای بازارهای اصلی شود. به گفته وی، سناریوی فعلی برای بخش بانکی ایالات متحده خوب به نظر نمی رسد و فقدان راه حل فوری می تواند عواقب جدی تری را به دنبال داشته باشد.

پوپ با تمرکز بر پیش بینی های بازار، مشاهده کرد که کاهش نرخ پیشنهادی توسط فدرال رزرو در ماه های آینده می تواند منجر به افزایش قابل توجهی برای بیت کوین شود. با این حال، اگر این کاهش ها پس از شروع افت بازارها اتفاق بیفتد، ممکن است فروش بیت کوین در اصلاح نقدینگی اتفاق بیفتد که می تواند قبل از شروع دوباره قیمت ها به پایین سقوط کند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر