افزایش نسبی دما در پایتخت تا روز دوشنبه/ وزش شدید باد در کدام مناطق است؟

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با کاهش دما در شرق کشور و و رگبار باران در ۲ استان خبر داد و اعلام کرد: روز شنبه در نوار غربی و سواحل شمالی کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت و روند افزایش دما برای این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

افزایش نسبی دما در پایتخت تا روز دوشنبه/ وزش شدید باد در کدام مناطق است؟

به گزارش تیتر کوتاه، امین حسین نقشینه در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز (جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه) در شرق خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد شدید، رعد و برق و کاهش دما پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همچنین امروز در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید همراه با کاهش دما، سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا (شنبه) در نوار غربی و سواحل شمالی جو آرام و پایدار خواهد بود روند افزایش دما برای این مناطق پیش‌بینی می‌کنیم.

به گفته نقشینه، روز یکشنبه نیمه شرقی کشور آسمانی صاف و افزایش دما خواهد داشت و برای غرب و شمال غرب و سواحل دریای خزر و دامنه‌های زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ورود سامانه بارشی به کشور از روز سه‌شنبه

وی ادامه داد: روز دوشنبه آینده نیز شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی شده است و روز سه‌شنبه ورود سامانه بارشی از شمال غرب باعث افزایش ابر و بارش باران می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز خلیج فارس و دریای خزر نیز مواج و متلاطم خواهد شد.

نقشینه در مورد هوای پایتخت گفت: برای تهران امروز بیشینه دما به ۲۶ درجه خواهد رسید و تا روز دوشنبه روند افزایش نسبی دما خواهد داشت.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر