گزارش اختصاصی تیترکوتاه؛

صعود بیت‌‍ کوین به قیمتی باورنکردنی

صعود بیت‌‍ کوین به قیمتی باورنکردنی

پس از فروپاشی بانک اول، یکی دیگر از بانک‌های پاکوست بانکورپ گزینه‌های استراتژیک از جمله فروش احتمالی پس از ادامه سقوط سهام را تأیید کرده است. این بانک اکنون تایید کرده است که در حال مذاکره با چندین شریک و سرمایه گذار بالقوه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ پس از فروپاشی بانک اول، یکی دیگر از بانک‌های پاکوست بانکورپ گزینه‌های استراتژیک از جمله فروش احتمالی پس از ادامه سقوط سهام را تأیید کرده است. این بانک اکنون تایید کرده است که در حال مذاکره با چندین شریک و سرمایه گذار بالقوه است.

سهام پاکوست بانکورپ در ساعات قبل از بازار در 4 مه بیش از 40 درصد کاهش یافت و به 4 دلار رسید. پس از افشای احتمال فروش بانک و فدرال رزرو ایالات متحده در روز چهارشنبه، پاکوست تحت فشار است.

بانک پاکوست تایید کرد که بعد از شکست است

پاکوست بانکورپ در ماه مه گزارش هایی مبنی بر گفتگو با چندین سرمایه گذار بالقوه را تایید کرد. این بانک پس از افت 60 درصدی قیمت سهام، به دنبال گزینه های استراتژیک برای آرام کردن بازارها است.

این بانک پس از فروش بانک فرست ریپابلیک و سایر موارد جدید، جریان سپرده های غیرعادی را تجربه نکرده است. پاکوست در بیانیه ای به تاریخ چهارشنبه گفت: نقدینگی و نقدینگی موجود ما جامد است و از سپرده های بیمه نشده ما فراتر رفته است.

این بانک تا 20 مارس متحمل برداشت 6.7 میلیارد دلار سپرده شد. در واقع، معاملات سهام PacWest متوقف شد زیرا سهام در 13 مارس پس از فروپاشی بانک های دوستدار رمزنگاری Silvergate، Silicon Valley Bank و Signature، 52 درصد کاهش یافت.

رسانه کوین گپ گزارش داد که بانک اول جمهوری موج بعدی بحران بانکی را آغاز خواهد کرد. دولت بانک اول جمهوری را توقیف کرد و به JPMorgan Chase & Co فروخت. FDIC برای جلوگیری از ورشکستگی بیشتر بانک به BlackRock متکی است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر