گزارش اختصاصی تیترکوتاه؛

خطر بیخ گوش معامله‌گران بیت‌کوین

یک معامله گر به نام کریپتور روور آخرین تحلیل فنی خود را برای بیت کوین دیروز در ویدیویی در یوتیوب به اشتراک گذاشت و در مورد ریزش قیمت بیت‌کوین هشدار داد.

خطر بیخ گوش معامله‌گران بیت‌کوین

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ یک معامله گر به نام کریپتور روور آخرین تحلیل فنی خود را برای بیت کوین دیروز در ویدیویی در یوتیوب به اشتراک گذاشت. در این ویدئو، او هشدار داد که یک الگوی نزولی "خطرناک" سر و شانه ها در نمودار 12 ساعته بیت‌کوین شکل گرفته است. به گفته معامله‌گر، این الگوی نمودار نزولی نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین ممکن است در چند روز آینده کاهش یابد.

کریپتو روور اضافه کرد که بیت کوین در حال حاضر در روند نزولی تعیین شده در نمودارهای بازه زمانی بزرگتر معامله می شود، پس از اینکه قیمت بیت کوین در چند روز گذشته به پایین ترین حد خود رسید. در نتیجه، هدف نزولی معامله‌گر برای قیمت بیت‌کوین 24 هزار دلار است. از سوی دیگر، او همچنین هدف صعودی را برای بیت‌کوین در حدود 32.5 هزار دلار در صورت وقفه به سمت صعود تعیین کرد.

2نمودار 12 ساعته بیت‌کوین

کریپتو روور اعلام کرد که تایید افزایش قیمت بیت کوین به 32.5 هزار دلار زمانی خواهد بود که از مرز بالای الگوی تثبیت فعلی بشکند. از طرف دیگر، شکستن زیر پایه الگوی سر و شانه فعلی باعث می شود قیمت بیت کوین تا مرز 24 هزار دلاری که در بالا ذکر شد کاهش یابد.

در نهایت، کریپتو روور همچنین پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین امروز در نتیجه نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) که اواخر امروز برگزار می‌شود، نوسانات زیادی را تجربه خواهد کرد. وی معتقد است این نوسانات تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش کوین‌مارکت، در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 28628.56 دلار پس از افزایش 1.91 درصدی در 24 ساعت گذشته، دست به دست شد. بیت کوین همچنین در این مدت 0.21 درصد در برابر اتریوم (ETH) تقویت شد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر