بانک‌های پرمصرف برق پایتخت شناسایی شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با هدف اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر الزام ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به مدیریت مصرف انرژی، ۵۰ گروه اجرایی با حضور در شعب بانک‌های شهر تهران، نسبت به شناسایی و فهرست‌برداری بانک‌های پرمصرف اقدام کردند.

بانک‌های پرمصرف برق پایتخت شناسایی شدند

به گزارش تیترکوتاه از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه از ۱۵ خردادماه با پرمصرف‌ها برخورد خواهد شد، گفت: مطابق با رویه ابلاغی سال گذشته و بر اساس مصوبه هیات دولت، همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظف هستند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف اطمینان از تامین برق مورد نیاز شهروندان و حفظ پایداری شبکه توزیع برق کلان‌شهر تهران با تدوین بیش از ۱۴۲ برنامه عملیاتی و کارشناسی، مدیریت بار و افزایش تاب‌آوری شبکه برق را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در نخستین گام اجرایی عمومی در حوزه مشترکان اداری، طی مانوری یک روزه با حضور ۵۰ گروه ارزیاب، وضعیت مصرف برق هزار و ۹۰۰ شعبه بانک پایتخت به صورت میدانی و حضوری رصد و فهرست این شعب با شرح تجهیزات برقی و وضعیت انشعاب و میزان مصرف برق صورت‌برداری شد.

وی ادامه داد: طی این مانور علاوه بر ثبت اطلاعات مشترکان، اطلاع‌رسانی لازم در خصوص ضرورت و راهکارهای مدیریت مصرف برق به مدیران و نمایندگان شعب بانک‌های شهر تهران انجام شده و تمامی این شعب، موظف هستند از نیمه خردادماه سال‌جاری به صورت کامل و دقیق اقدام به اجرای طرح‌های مدیریت بار مطابق با مصوبه ابلاغی هیات دولت کنند.

ناظریان گفت: تنظیم سامانه‌های سرمایشی در دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد و خاموشی کامل این سامانه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر از جمله الزامات اجرای طرح‌های مدیریت بار در بخش اداری است.

​انتهای پیام/
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر