قیمت بازار فیدلیتی پرستیژ چند شد؟ + عکس

این خودرو هم اکنون در مدل ۵ نفره با قیمت ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان و در مدل ۷ نفره با قیمت ۲.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان در بازار قابل خریداری می باشد.

قیمت بازار فیدلیتی پرستیژ چند شد؟ + عکس

واردات خودرو بر بازار خودرو کشور تأثیرات خاصی می گذارد. از یک سو، می‌تواند باعث افزایش رقابت و کاهش قیمت خودروها شود که به نفع مصرف‌کنندگان است. از سوی دیگر، ممکن است باعث کاهش تولید داخلی و افزایش بیکاری در صنعت خودروسازی شود.

فیدلیتی پرستیژ در ۲ نسخه ۵ و ۷ صندلی با دو تریم مشکی و کرم و با موتور ۱.۶ لیتری TGDI، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و حداکثر ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور از جدید ترین محصولات بهمن موتور می باشد.

همچنین این خودرو به سیستم های کمک رانندگی (ADAS) از جمله رادار تشخیص نقاط کور(BSD) ، سیستم هشدار تصادف از عقب  (RLTA) و سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW) و کروز کنترل تطبیقی، مجهز می باشد. امکاناتی از قبیل فرمان برقی (EPS)، ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) و حرکت خودرو در سرازیری ((HDC، نمایش لحظه ای فشار باد تایرها ( TPMS)، ۶ کیسه هوا، صندلی برقی راننده و سرنشین مجهز به گرمکن و سرد کن، صندلی راننده مجهز به حافظه، تنظیم گودی کمر، تعویض دنده الکترونیکی، اهرم تعویض دنده پشت فرمان، سیستم هوشمند باز شدن درب صندوق به کمک پا از دیگر مشخصات این خودرو محسوب می شود.

این خودرو هم اکنون در مدل ۵ نفره با قیمت  ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان و در مدل ۷ نفره با قیمت ۲.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان در بازار قابل خریداری می باشد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر