واگن مترو | شورای شهر تهران

خرید واگن های چینی مترو به دستور رئیس جمهور

رئیس شورای شهر تهران در خصوص موانع ایجاد شده از سوی فردی در وزارت کشور برای واگن‌های چینی، گفت: رئیس‌جمهوری درخواست انجام سریع و ظرف یک هفته این امر را دارد.

خرید واگن های چینی مترو به دستور رئیس جمهور

این روزها، خرید واگن‌ مترو یکی از موضوعات مهم در حوزه حمل و نقل عمومی است. تجهیز متروها با واگن‌های جدید، کارآمدی و اصلاح خدمات به مسافران را بهبود می‌بخشد. این اقدام، بهبود در سرویس دهی، کاهش ترافیک جاده‌ای، حفظ محیط زیست و راحتی مسافران را فراهم می‌کند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص موانع واگن‌های چینی، گفت: هنوز به نتیجه کاملی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم به این علت که باید در کشور کارفرما این مسئله را تایید کند و این کارفرما کسی جز شرکت مترو نیست؛ این کار را باید به مترو تفویض کنند.وی با بیان اینکه وزارت کشور قرارداد این کار را بسته ولی کارش این نیست، گفت: ۲ روز پیش دوباره با وزیر کشور صحبت کردیم امیدواریم هرچه زودتر کار عملیاتی شود وگرنه ورود واگن‌ها به تاخیر می‌افتد.به اعتقاد چمران، همه مشخصات فنی باید از طریق کارفرما تایید بشود و وزارت کشور تخصص این امر را ندارد.به گفته رئیس شورای شهر تهران، رئیس‌جمهوری درخواست انجام سریع و ظرف یک هفته این امر را دارد.

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر