حقوق بازنشستگان | سازمان تامین اجتماعی

زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود.

زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

واریز به موقع حقوق بازنشستگان بسیار اهمیت دارد، زیرا این افراد به دلیل اتمام دوره کاری خود نیازمند حمایت مالی هستند. بازنشستگان برای تأمین هزینه‌های زندگی روزمره، سلامت و سایر نیازهای خود به دریافت منابع مالی دائمی نیاز دارند.

موسوی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: بیستم تا سی ام هر ماه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌شود و این فرآیند در فروردین ماه شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: معوقه فروردین ماه در خردادماه اعمال می‌شود و از اردیبهشت ماه مستمری بگیران و بازنشستگان حقوق خود را با افزایش ۲۰ درصدی دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: تأمین اجتماعی درحال‌حاضر ماهانه ۲۵ هزار میلیارد تومان حقوق و مزایا به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کند که این رقم در امسال با توجه به رشد ۲۰ درصدی افزایش محسوسی خواهد یافت.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    پس چرا احکام‌را سریع صادر کردند . بچه گول میزنند

  • ناشناس

    بازنشستگان صندوق کشوری هم افزایش حقوق در ماه اول سال و هم حکم شان را دریافت کردن اما ما بازنشستگان تامین اجتماعی هنوزم مدیران ما افزایش حق اولاد و عائله مندی را ایلاغ نکردن این مدیرعامل و هیئت مدیر کی از خواب ناز بیدار میشوند

  • ناشناس

    تکلیف افزایش حقوق ما بازنشستگان تامین اجتماعی معلوم شده است 20 درصد شد است 2 درصد هم پایمال و ضایع کردن و 5 درصد هم در موقع پرداخت ...می کند.

  • ناشناس

    افزایش حقوق ۲۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی در زمان دولت احمدی نژاد بوده است و نه در سال ۱۴۰۳

  • ناشناس

    بیش از 45 سال از انقلاب گذشته است ولی اما متأسفانه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با 30 الی 35 سال سابقه کار و پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان است چرا؟

  • ناشناس

    افزایش 20 درصدی حقوق مورد پذیرش بازنشستگان تامین اجتماعی نیست حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه 1403 باید 50 درصد افزایش یابد چون برای کارمندان در بودجه 1403 افزایش 40 درصدی حقوق بوده است.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر