سن بازنشستگی | حقوق بازنشستگی | همسان سازی حقوق بازنشستگان

تکلیف مبلغ افزایش حقوق جا مانده ویژه فروردین ماه روشن شد

رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

تکلیف مبلغ افزایش حقوق جا مانده ویژه فروردین ماه روشن شد

در ایران، بازنشستگان حقوق و مزایای خاص خود را دارند که توسط سازمان مربوطه که از آن بازنشسته شده اند همانند تامین اجتماعی اداره می‌شود. این حقوق شامل پرداخت پاداش بازنشستگی، بیمه‌های اجتماعی، پاداش تولد، بن و بن دستمزد و سایر مزایا است. این حقوق بر اساس قوانین و مقررات مربوطه تعیین می‌شود و ممکن است بسته به نوع فعالیت و سابقه کاری فرد متفاوت باشد.

حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟

با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

 در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

خبر خوش درباره افزایش حقوق

میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری که بیش از ۵.۵ میلیون نفر هستند، ۲۰ فروردین ماه به کارگزینی‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    آقای رییس سازمان امور اداری و استخدامی ازجمله بانک ها باوجود منابع مالی مستقل این طور قصور می کنند

  • ناشناس

    حالا چه عجله ایه تا خرداد اگه نشد مهر ماه خوبه، برا 20درصد اینهمه زحمت میکشید، میخوای بزار باحقوق اسفند یه جا واریز کنید.. چه کاریه، والله

  • ناشناس

    خاک بر سرتون جنایتکارها

  • بازنشسته آموزش و پرورش

    همسان‌سازی بازنشستگان به کجا رسید؟چرا در احکام جدید مشاهده نشد؟

  • جمشید زارعی

    یعنی من پیشانی سیا که ده سال سابقه هستم ودر حال حاضر یک‌میلیون ششصد تومان میگیرم با حقوق جدید میتوانم با این حقوق نون پیاز یک ما بخورمامکان دارد معجزات شود ویک مرغ بتوانم بخرم انشاالا

  • ناشناس

    توی کشور که دستگاه های مسول اعلام کردن تورم چند ساله بالای ۴۰ درصده کارمند تو کشور این قدر حقیر شده که حقوق کارگر ۳۵ درصد اضافه بشه و کارمند ۲۰ درصد.

  • ناشناس

    خیلی خوبه دولت گل و بلبل بپا چشم نخورید.

  • علی

    آقای رئیسی ،دولت و مجلس و حاکمیت مثل اینکه دنیای شما با دنیای مردم کاملا فرق میکنه و گرنه از حال و روز مردم گرفتار و بیچاره با خبر بودید،،نتیجه این انقلاب کاملا مشخصه،،یک عده خاص سر سفره انقلاب نشستند و چنان زندگی اشرافی و لاکچری درست کردند تا ۷ نسل بعد از اونها بخورند سیر نمیشوند ،واما اقشار ضعیف و کم درآمد و حقوق بگیران و بازنشستگان و کارگران و..‌‌‌.باید در رنج و مشقت و عذاب زندگی فقیرانه داشته باشند و این حق مردم ما نیست ،اخه بابا وجدان دارید ،آیا از خدا می ترسید ،با این حقوق ناچیز که دم می زنید اضافه میکنید به چه دردی میخوره ،والله نمک رو زخم مردمه،،حرف و درد دل مردم رو نمیشنوید،،با این تورم و گرانی های تشدید شده هزینه های زندگی رو مردم از کجا تامین کنند،،والله شرافت انسانی و اخلاقی از بین رفته،،باید حداقل حقوق با این مشکلات کمتر از ۳۰ میلیون نباید باشد ،،خیلی متاسفم که مردم کشورم فقیرتر میشوند و ......

  • منتقد

    منظورتون همون دو ریاله که براشون اضافه کردین شقل قمر کردین واقعا که

  • حسن صدرالدینی

    واقعا فقط اسمش حقوق هست و
    گرنه حتی یک نفر هم نمیتونه زندگی کنه قول میدید عمل کنید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر